Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lige redesignet min hjemmeside. Jeg har prøvet at holde det så enkelt som muligt. Jeg vil gerne høre hvad du synes ?

www.humansoftware.dk

IT-support og (produkt fotos) i Århus : www.pionersoft.dk

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:35

Hej Søren,

Jeg synes siden ser rigtig godt ud og den er nem og enkel.

Det enste jeg synes du skal lave om er måske måden man skal købe produkterne på.

Personligt synes jeg at det virker for meget til besvær først at skal kontakte dig inden. 

Men ellers en pæn side,

Mvh Danny 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 21:06

Hej Søren

Jeg synes du skal se din kode igennem - der er mange fejl!

Designet er enkelt og fint .... men dine orange bolde ved navigationen de holder ikke - de er helt flosset i kanten ..... tilbage i Photoshop

Dit banner kan også godt forbedres. Fed effekt med at browseren fader ind i græsset ..... men begyndelsen af billedet af browseren virker ikke sammen med græsset .... håber du forstår mine underlige sætninger.

Banneret har også en hvid kant (1px) til venstre men ikke til højre!

Det øverste - www.humansoftware.dk er lidt for kedelig .... men fint med et hvidt felt foroven .... men der mangler et eller andet

Hovsa jeg opdager at der er forskellige bannere på hver side. Første indskydelse er : brug mere tid på hvert enkelt banner - der er ikke helt i top.

:)

Morten 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11

Bare lige en hurtig kommentar herfra, syns det er lidt "træls" at man skal scrolle ned hvergang for at kunne se menupunkterne. Istedet for at man ku se dem med det samme. kører 1024/765 eller ca :)..

//Thomas Andreasen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)