5) Forsiden fylder ekstreme 1.9 MB data. Et sted mellem 30 og 100 KB (Kilobyte) ville være passende.
Hvis du fikser dette, og sætter Google Analytics på, kan du begynde at måle din konverteringsrate m.m. Som begynder må du så regne med at din konverteringsrate vil være lavere end hvis en garvet rotte har været inde over. Det er ikke urealistisk at en garvet rotte vil kunne fordoble din konverteringsrate eller mere. Så herfra er det blot et spørgsmål om hvad du er tilfreds med.
2) De har været væk, men er foreløbigt kommet ind igen, fordi de siger så meget.
3) Som jeg lagde ud med at skrive, så er der ikke læst korrektur endnu. Er stadig igang med at fylde tekst i og lave om, så jeg gennemgår det først til sidst.
4) Som jeg før har skrevet, så er det mig der har kæmpet med det her ;-) Glad for at have fundet endnu en fan...
Konverteringsrate??
Siden er kommet op i dag, fordi demoen udløb, så det er jo ærgeligt at den ikke er færdig.
Du skal være velkommen til at sende en mail til email@redweb.dk hvor du beskriver hvad dit behov og dine tanker er omkring dit website, så skal jeg gerne returnere et uforpligtende prisoverslag på opgaven.
4) Som jeg før har skrevet, så er det mig der har kæmpet med det her ;-) Glad for at have fundet endnu en fan...
Men det kan de besøgende på hjemmesiden ikke rigtigt se vel? Det eneste der står på kontaktsiden er et CVR nummer. At have et navn folk kan kontakte i fald der går noget galt med deres ordre gør det en tand mere troværdigt. Hvis du læser E-pusher light, vil du erfare at mange blot leder efter en undskyldning for at forlade din shop igen. Sørg for at du ikke servere dette på et sølvfad.
Tak for det Pede. Jeg sætter pris på folks mening, også fra de professionelle. Selv om de er meget hårde, er den i bund og grund berettiget, hvis det hele skal være godt.
Ang. det med navnet på kontaktsiden, så har jeg haft den der, men jeg har lænet mig op af mine konkurrenters hjemmesider, og der er ingen navne... Kunne godt være jeg skulle komme det på... Skal lige tænke lidt over den...Jeg er enig i besøgstælleren.. Den bliver fjernet straks...
Jeg prøver lige at stille en af mine oprindelige spørgsmål igen. Hvordan er brugerfladen? Er den nem nok at navigere i? Er informationerne passende, eller skal man have forhåndsviden for at følge med?