Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler kunde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

jeg står pt. og mangler en større kundekreds til mit rengøringsfirma, hovedsagligt erhvervsdrivende i kbh. området el. omegn, så det ville da være skønt, hvis der er nogen der er interesseret i et tilbud el. kender til nogen:)
Tlf:22909024

Tilmeldt 3. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fortæl mig hvem du er interesseret i som erhvervskunder at have fat I? Er det hotel/resturanter/bodegaer med mere? Alm. større danske virksomheder i KBH området? Jeg har en samlet liste på 6552 erhvervsvirksomheder i hele KBH området med mindst 10 ansatte i hver virksomhed i et Excel ark. Du eller din sælger kan direkte lave kanvasopkald med virksomhederne fra imorgen tidligt. Excel filen kan sorteres efter alfabetisk rækkefølge eller postnummer efter din/jeres eget ønske. Der kan yderligere sorteres mellem virksomheds form, kommuner og antal medarbejder. Der kan gives 20 stykker gratis potentielle kunder uden beregning, hvis dette ønskes i din branche som test prøve.

Hvorfor vælge at købe konkrete kundegrupper?

- Omgående potentielle nye kunder her og nu i din branche marked lokalt.

- Fordi at du spare tid ved selv skal finde disse informationer.

- Fokus på din kernekompetence at servicere kunderne i stedet for at opsøge nye kunder.

- Billigt løsningsforslag og alternativ til dyre messer, konferencer med mere for at finde nye kunder.

Leveringsform:

Straks levering af kundelister ifølge aftale på et Excel-ark som indeholder følgende rækkefølge:

1. CVR-nummer
  2. Virksomhed navn
  3. Adresse
  4. Postnummer
  5. By
  6. Hovedbranche
  7. Startdato
  8. Derudover vil enkelte blive oplyst e-mail samt telefonnummer. Bemærk! Det kan ikke lade sig gøre for alle felter!

Pris:

300-500 potentielle kunder 

501-1000 potentielle kunder 

1001-2000 potentielle kunder 

2001-5000 potentielle kunder 

Betalingsform: straks bank overførsel før levering af Excel fil.

Bemærk der er ingen fortrydelsesret efter accept og køb af dette produkt uanset årsag. Ved mistet eller tab af Excel dokument sendes ny uden beregning eller gebyr på anmodning.

For god ordenskyld skal det nævnes at virksomhederne ikke givet samtykke til at modtage e-mails. Det vil sige, at det er informationer du/I køber adgang til. Samtlige kunder er ikke-reklame beskyttet, hvilket vil sige, at du/I gerne må kontakte dem med henblik på salg og samarbejde.

Er du interesseret i et tilbud så skriv til mig privat.

Har du nogen spørgsmål så kontakt mig gerne.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 56
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 15:09

Hej

Jeg tror alle rengøringsfirmaer ønsker at udvide forretningerne med en større kundegruppe. Herfra MusvitService.dk går vi i hvert fald op i effektiv erhvervsrengøring for vores kunder på Sjælland. Vi udvider løbende med flere kunder, hvor vi benytter telefonen ved mødebooking, flyers og andre tiltag for at informere potentielle kunder.

For at vække kundernes interesse, så må du have nogle fordele for at de vælger dig frem for alle andre rengøringsfirmaer. Så hvis dit Amino opslag er ment som et tilbud til potentielle kunder, så ville jeg nok have skrevet lidt fordele for at de skulle vælge dig frem for os andre på markedet.

God jagt!

Mvh. Lasse

MusvitService.dk 

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:30

Hvis i mangler en god leverendør af rengørings artikler og rekvisitter, så kontakt mig for et godt tilbud 😉

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)