Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for et par erfarne råd angående valg af WP Themes

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal uddybe hvad du mener med at der er spærret for SEO-venlig URL.

ALLE temaer, inklusive de gratis kan lave lige præcis den URL du har lyst til, inklusive SEO-venlige. Det er kun et spørgsmål om korrekt opsætning, og eventuelt et plugin.

Tilmeldt 3. Mar 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg går ind i Udseende for at tilpasse temaet, så er der tre kategorier, som først bliver åbnet op for når jeg køber en pro vervion.
Et af felterne hedder "SEO venlig Url". De forsøger jo helt sikkert at få folk til at købe deres udvidelse af denne grund.

Jeg undrer mig bare over, om jeg først vil kunne lave SEO venlige urlér med dette tema, hvis jeg køber en pro version? Eller om det reelt set ikke har nogen indflydelse?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket tema?

smid evt. et screendump af der hvor du ikke kan lave SEO-venlige URL'er.


Det lyder ærligt talt meget usandsynligt. Jeg har i hvert fald aldrig set det i de hundredevis af temaer jeg har ptøvet.

Tilmeldt 3. Mar 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

  • Vil du tilføje en brugerdefineret indlægstype? SåOpgrader til Pro

  • Projekter kort
  • Projekter kategori kortlink
  • Team kortlink
  • Efter du ændrer kortlinket, så glem ikke at gemme under permalinks. Hvis du ikke gemmer, så vil de gamle permalinks ikke blive opdateret



    - Der sidder en hængelås på som symboliserer at jeg skal opgraderer til pro versionen.

    Temaet hedder Lazyprof

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mærkeligt. Valg af permalinks er en helt almindelig standardfunktion i WP.

Jeg har aldrig været ude for at der var låst for nogen features grundet tema.
Jeg ville skifte tema med det samme.

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dotten,

Der findes så mange forskellige themes til WP, at det kan være svært at vælge. Hvis du selv er dygtig til at lege med HTML, CSS og php, så kan du customize templates ret nemt. Alternativt kan du finde en person til at hjælpe dig på Fiverr.com for næsten ingen penge.

Rent SEO mæssigt skal du nok mere tænke over WP end de enkelte themes, da det jo er dit content om intern linking etc som er vigtigt.

Da jeg skulle vælge theme til min website, så kiggede jeg meget på at hastigheden af websitet skulle være så god som muligt. Google har jo allerede meldt ud at pagespeed er en stor faktor.

Husk at hvis du en dag skal have et nyt theme på din site, så har du allerede dit content som er det vigtigste :)

Held og lykke

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Tilmeldt 3. Mar 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har også selv haft undret mig. Nu har jeg lige siddet og bakset med det idag, og der er flere steder, hvor jeg ikke kan få lov til at lave interne links.

Jeg skifter helt sikkert tema! :) 

Tilmeldt 3. Mar 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info Peter.

Hvor kan jeg se hastigheden på de forskellige themes? 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)