Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bogudgivelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg aner ikke om dette er det rette forum, men nu tager jeg chancen, da jeg endnu ikke har stillet et spørgsmål herinde, uden at få et relevant svar igen.

Jeg har skrevet mig en bog og et forlag har nu vist interesse i værket. de skriver til mig at dette kun kan blive en mulighed, hvis jeg selv er villig til at smide 15000 kroner i projektet, til at få bogen fuldstændig på højkant, grafisk tekstmæssigt osv. 

Er der nogen herinde der har erfaringer med udgivelser og om dette er en normal ting?

Jeg vil også meget gerne høre om jeres erfaringer omkring udbytte og lignende.

Jeg håber at nogen enden kan give mig et har råd her, eller over en mere privat kommunikations vej

Mvh

Asger.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som forlaget siger til dig, er egentlig at de ikke tror paa at din bog kan saelge nok til at det kan betale sig at udgive den, og at hvis de skal udgive den skal du selv betale alle udgifter i forbindelse med produktionen af bogen.

Men det kan muligvis goeres billigere, alt efter hvilke type bog det er, og hvor meget special opsaetning der skal laves.

Er det en fagbog, med figure og grafer som skal laves og opsaettes, eller er det en skønlitterær bog?

Og hvor mange ord/sider er der i bogen?

Og hvad mangler der rent tekstmæssigt. Skal der bare laeses korrektur, eller skal du ogsaa have hjaelp til at strukture indholdet?

Martin Tilsted

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og tak for dit svar!

Jeg har udelukkende det rå udkast af bogen og da jeg ingen erfaringer som forfatter har, går jeg ud fra at der skal gøres en god sjat. 

Bogen er ca. 100 A4 siger og det er meget begrænset hvad der er af grafisk indhold. Et par billeder og grafer, men der skal ikke nødvendigvis designes noget nyt. 

Det er mest en bog om en periode i mit eget liv, hvilken jeg mener verden skal kende mere til (ikke nødvendigvis min historie, men mere temaet i den). Der er også en god sjat fagligt i bogen, men det er ikke hovedparten.

Har du erfaringer med udgivelser? :)

Mvh


Asger

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at udgive som print on demand og e bog hos saxo publish - gratis men du sætter selv op og den ligger ikke boghandlen af sig selv, men skal købes af dem eller andre som print on demand - det er ikke sikkert det andet betaler sig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)