Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Må jeg sælge gennem 2 hjemmesider?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg håber en kan hjælpe mig!

Jeg vil høre om det er lovligt at sælge min mands hobby sysler gennem mit enkeltmands firma?

Han har sin egenhjemmeside med sine ting, men kan ikke oprette firma selv.

Må jeg bruge min stripe account på hans hjemmeside, så han sælger igennem mig?

Dvs. Jeg sælger hans produkter, via hans hjemmeside, og får betaling via min stripe account der er koblet til mit enkeltmands firma?

På forhånd mange tak!

KH Amalie

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lidt rodet - men var det ikke lettere han overdrog hjemmesiden til dig så det hele lå i det CVR. Du må så ikke lade ham lave alt arbejde og selv tage alle indtægter - selv om I er sambeskattede evt - for din skat kunne jo være meget lavere end hans og det må heller ikke være omgåelse af ret til dagpenge, efterløn eller andet-  for så skulle din mand jo først sælge de varer han laver til dig og dermed have en indtægt - mere for at I ikke pludseligt får et problem

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit svar!

Jo det er en god idé!

Mange tak for din hjælp!

Jeg har fulgt med i en masse tråde og synes altid du giver sådan nogle gode svar. Jeg vil derfor høre dig om en ting til hvis du har tid til at svare på det :)

Jeg er igang med at kalkulere hvor meget jeg vil tjene på nogle kunst produkter jeg laver og hvad indkøbsprisen skal være.

Kan man selv bestemme hvor meget man vil tjene? Altså hvad giver mening at sætte som pris?

Mine ting koster ca. 70kr at lave, det tager ca. 20-30 min. Markedet med mine ting ligger typisk på 250,-450,-. Kan jeg godt sige sådan her feks.

Indkøbspris til butikker der vil sælge:

370,-?

Eller hvor meget % vil butikkerne gerne sælge som tommel regel, om du ved.

Kh Amalie

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

formelt bestemmer man jo helt selv - men markedet bestemmer jo også - for sætter man prisen for højt, så sælger man vel intet. Hvad butikker tager for din type vare ved jeg ikke. Ofte vil butikker måske helst tage i kommission og så sælge og betale når de har solgt, hvor du så skal aftale ejendomsforbehold osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)