Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[RØVERKØB] Instagram-profil med 10500 følgere!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen.

Jeg har siden september måned gået rundt og opbygget min Instagram profil med organiske følgere, lige fra nul og til her hvor jeg har nu ca. 10500 følgere. Nu er tiden kommet, hvor jeg synes at skolen den tager overhånd, og derfor må jeg lægge mere vægt i det, og derfor vil jeg også gerne sælge min profil på Instagram.

Success.Nation.Club hedder min profil på Instagram. Alt mit indhold er blevet lagt i at skulle motivere mit publikum med stærke budskaber fra citater fra adskillige successergie folk, og det har virket rigtig godt indtil videre. Jeg får hele tiden masser af positivt feedback, og så vel også sponsoratter dertil...

https://www.instagram.com/success.nation.club/

Ønsker du at overtage min profil og køre med samme tema, så får du også oven i hatten 50 forberedte opslag som indhold som endnu ikke er blevet postet, og dertil logoet, og email kontoen der hører til profilen. Eller eventuelt kan du også bruge profilen til at promovere din egen forretning, og stadige samt få alt det der hører til.

Kontakt mig rigtig gerne hvis du har en interesse eller spørgsmål :)

Rigtig go' dag

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bør nok slette dit navn fra tråden - tror ikke Instagram er glade for at man overdrager konti

Tilmeldt 18. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Der er i forevejen en del som køber Instagram profiler, og jeg har ikke oplevet eller hørt noget besvær med overdragelse af konti.
Så det gøre mig ikke spor at lægge navn til opslaget :-)

Fra Stenlille
Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 32
Fra  EventzDanmark Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Vi kunne godt være interesseret i profilen og tilbehøret. 

Kunne du evt. sende en mail til mig med mere information om siden, i form af omsætning (Hvis der har været nogle)

Med venlig hilsen 

Oliver Christensen 

Oliver Christensen - Oc@IvsBusiness.com

EventzDanmark.dk

Tilmeldt 18. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt cool!

Jeg vil smide en mail i løbet af imorgen :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)