Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor og hvordan kan jeg se hvad jeg har tjent ved adwords

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hasselager
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 32
Fra  GorillaGrow Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg er for nyligt begyndt at annoncere for min virksomhed ved hjælp af Google Adwords.. Jeg må tilstå at jeg syntes det er indviklet! Og da jeg ikke havde eller har den store computer eller program forståelse, gør det også det hele en anelse svære. 

Nogen der kan guide mig til hvor eller hvordan jeg kan se hvad jeg har tjent på at annoncere med Adwords 

Hilsen
en der er ved at gå ud af sit gode skind i frustration 

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GorillaGrow,


Det kræver at du opsætter/konfigurerer salgssporing / ehandels-sporing inde på din Analytics-konto? Umiddelbart så lyder det som om at du skal finde en som kan sætte det op for dig...? :)


Andreas

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kan se, at I har WooCommerce i WordPress. Derudover har I også slået Google Adwords koncertingstracking til - om det er sat op rigtigt er et andet spørgsmål. Prøv at gå ind på analytics.google.com og så inde på Conversions (Konverteringer).

Alternativt kan du kigge på denne guide: https://wordpress.org/plugins/enhanced-e-commerce-for-woocommerce-store/

Har du brug for hjælp, så er du altid velkommen til at skrive her i tråden eller direkte til mig på PM eller e-mail: christian@spektus.dk 🙂

De bedste hilsner,
Christian Berndt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)