Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på "shop" til oprettelse af hjemmesider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har en "shop" til oprettelse af prøve-hjemmesider. Der er omkring 60 nye besøgende hver dag, hvoraf ca 10 opretter en prøve-hjemmeside.

Dvs. ca 300 prøve-hjemmesider om måneden. Heraf er der omkring 6 af dem, der ender med at betale de 504 inkl moms for et års abonnement. Jeg gætter at en stor del (måske 50%) af de 300 prøveabonnementer er folk, der skal bruge en gratis side i en måned.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få flere af de kunder, der ender med at købe års-abonnementer efterfølgende.

Hvor skal jeg tage fat henne? Hvad er jeres reaktioner? Ville I oprette en prøvehjemmeside? Hvorfor/hvorfor ikke?

Min "shop" ligger her: http://www.opret.nu/

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:09

Umiddelbart ville jeg nok skære prøvetiden ned til 14 dage, hvilket også burde være nok til stadig at danne sig et "helt indtryk af jeres produkt", og så lave flere muligheder for at købe hos jer, så man kan vælge alt fra 1  til 12 måneder... og så regner shoppen selvfølgelig en rabat ud, der svarer til at jo flere måneder du vælger desto billigere bliver det, og så havner man på 504 kr ved 12 måneder :)

Det er i hvert fald en mulighed, tør ikke love noget ;)

Og...

Nej - men jeg har også al den hjemmeside plads jeg skal have, men med så mange referencer, så må jeres produkt virke godt.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:35

Tak for idéerne, de er rigtig gode.

Du har nok ret i, at 30 dage er for lang tid. I løbet af de 30 dage kan der nå at ske mange ting i en kundes liv. Han/hun har muligvis mistet motivationen eller glemt, hvad de ville med hjemmesiden.

Både nedsættelsen af prøveperioden og nedsættelse af opstarts-prisen (ved at man kan betale for 1 måned af gangen), vil få fat i flere af de kunder, der vil handle her og nu. Det vil muligvis ikke give overskud med det samme, pga. vores udgift til det medfølgende domæne. På den anden side kan et medfølgende domæne også have den effekt, at kunden fortsætter sit abonnement, pga. at han også gerne vil beholde sit domæne og sin e-mail adresse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)