Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af virksomhedsform for et webbureau med 3 personer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 3 personer som er i gang med at starte vores eget webbureau.

Vi er dog i tvivl når det kommer til hvilken virksomhedsform vi skal vælge, da vores plan i starten er at beholde alt indkomst i virksomheden indtil vi kan oprette/omdanne det til et ApS.

 

Jeg har læst lidt om IVS og I/S, men kan ikke rigtig se mig til hvad der skal vælges når vi ikke vil udbetale løn til os selv i starten.

Mvh 

Andreas :)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

IVS 

Det er en selskabsform med tvungen opsparing indtil du når de 50K hvorefter du så kan vælge at omdanne til APS.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også det jeg tænker ville været smartest, er der nogle ting jeg skal være ekstra forberedt på ved oprettelse af et IVS?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tre voksne vil nok ofte med fordel kunne rejser de penge der skal til for ApS og slippe for at skulle betale for omregistrering (tvungen revisor erklæring) og ofte få brug for rent faktisk at have de penge at drifte firmaet med. Jeg ville anbefale ApS  men IVS kan også fungere

Ja der er masser at være opmærksom på - herunder specielt ejeraftale http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html uden er er helt skørt rent ud sagt og så er der her 12 punter I kan krydse af et efter 1 så I er sikre på ikke at gleme noget af det, som alt for mange med IVS ryger i problem med http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)