Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du hjælp til Logo, webdesign, tryk og andet grafisk arbejde?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Cool

Jeg er under uddannelse til grafisk designteknolog og arbejder på at få udvidet min portfolio, så jeg har noget at vise frem når jeg skal finde praktik/job.

 Derfor tilbyder jeg at hjælpe alle jer som så ofte poster om hjælp til logo og lignende herinde! Jeg gør det gerne gratis med mindre at der er tale om store opgaver Yes

Så står du og mangler hjælp til noget grafisk/design så skriv en mail eller tilføj mig på msn så skal jeg se hvad jeg kan gører for dig Big Smile

Har du en grafisk virksomhed der kunne bruge en hjælper/freelancer så er du også meget velkommen til at skrive.

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Designteknolog... det lyder coolt nok... Du har ikke et link på uddannelsen? Må da lige se hvad det er for noget :P

Og en lille pointe fra mig:

Jeg synes bestemt ikke du skal gøre det gratis, det kan du gøre for dine venner og familie... men folk (og specielt erhvervsfolk), må altså lære at det koster noget, når de vil have et arbejde udført. De betaler jo for deres dagligvarer og for at blive klippet, så skulle det nu være gratis fordi de skal have lavet et produkt, der kan hjælpe dem med at tjene penge.

Kan godt være at man så vil aftale modydelser og på den måde gøre det "gratis", men principielt bør det bare ikke være gratis.

Du skal bare huske at tænke sådan her, når du vil lægge en pris for dit arbejde.... for det glemmer specielt studerende.
- At folk må betale for det, når de vil have dig til at grave et hul, og den pris skal være ud for det du udfører.
- De skal bare ikke betale for den tid du er om at hive skovlen ud af firmabilen.

Så lad dem betale for dit reelle arbejde, og se så på den tid du så bruger på at tilegne dig nye kompetencer i programmerne, som din egen investering :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et link til lidt om uddannelsen: http://www.noea.dk/Page.asp?id=474

Tak for dit råd Yes Jeg ved godt at man skal tage noget for hvad man laver, men jeg vil (ihvertfald i en periode) gøre det gratis eller hvertfald billigt, da jeg har lidt travlt med at få noget fyldt i min portfolio.

Men så længe at det bare er nogle småjobs eller lidt vejledning gør det mig ikke noget at jeg ikke tjener det vilde Moon Det skal dog siges at jeg ikke har fået lov til at lave ret meget uden at få noget for det endnu hehe... Langt de fleste vil gerne give noget for arbejdet, og så må de jo så vurdere hvad de har råd til at give for det jeg udarbejder Big Smile

 

Men nu har folk ihvertfald ikke en undskyldning for ikke at have råd eller mulighed for at få hjælp hehe Big Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)