Hej Jeg søger en leverandør eller bare en sælger i Kina, som vil sælge mig nogle kopier af nogle solbriller. |
Prøv med alibaba
Hej Jeg søger en leverandør eller bare en sælger i Kina, som vil sælge mig nogle kopier af nogle solbriller. |
Prøv med alibaba |
Har prøvet de typiske sider og kilder, derfor søger jeg en kontakt i Kina som kan sælge mig de stykker |
Hej jeg har en agent i Kina. send nogle billeder og antal, så sender jeg ham ud og lede |
import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk
Hej Det er mig som har kaldt mig selv Milo Jensen i det foregående indlæg da det var en midlertidig bruger som jeg brugte mens jeg ikke kunne logge ind på min egen bruger. Jeg vil gerne høre om hvor meget du og/eller agenten i Kina vil have for hjælpen hvis det nu kan lade sig gøre at finde produktet, og samtidig også hvad prisen siger i alt, altså med selve antallet af solbrillerne, fragten hertil OSV.. Men ja, her er billederne af solbrillerne, og det er 100 stykker jeg gerne vil bede om. |
Skal de se ud præcist som på billedet? Er der nogle ønsker til materiale? Skal det være så billigt som muligt, eller bedst mulige kvalitet? |
import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk
Er det fint at vi tager resten privat? |
Michael kunne hjælpe mig med en indkøb fra kina |
Ellers kan jeg alternativt også bare tage den her. De skal være præcist som på billedet, der bør indeholde yderste boks og en æske til brillerne, lille lomme taske og ren klud. Igen vil jeg gerne se billeder af hvordan de ser ud, både de billigste og de bedste kvaliteter. |