Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel design + cms platform søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er interesseret i at vide hvad en MEGET ENKEL hjemmeside med 1 forside+3-4 undersider, med et unikt SIMPELT design kan købes for? CMS er ikke et krav, men den skal være nem at opdatere et par gange i løbet af et år.

Jeg vil gerne ha' en cirka pris her i indlægget, så jeg ikke behøves at sende en mail rundt til alle der kan tilbyde en løsning.

På forhånd tak.

LJK

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 17:11

Hej

Jeg vil da mene at du skal have et CMS hvis du selv skal kunne opdatere din egen side. Hvis du kan kode i (x)html kan en almindelig hjemmeside dog gøre trikket!

Du er meget velkommen til at se hvad jeg kan tilbyde på : hjemmeside 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 17:15

Hej,

Jeg sidder og ved ikke præcis hvad jeg skal læse ud af "MEGET ENKEL hjemmeside".
For sådan som jeg kender det - når folk skriver det, er det de med andre ord mener "billigere end billig". Men det kunne selvfølgelig også være ment som "logisk og brugervenlig hjemmeside".

Jeg laver fx gerne et "SIMPELT design", men det gør ikke min timepris mindre - simpel er ikke ens betydende med at det er nemt eller hurtigt at lave. Men ønsker du et hurtigt og billigt design eller et simpelt design? :)

Jeg ville ikke råde dig til at få et CMS system, hvis du kun skal opdatere dit site et par gange om året. Så er det billigere at få din designer til at tilføje nogle "felter" i koden, hvori du kan opdatere indholdet. Men igen det kommer an på hvor meget man mener med at "opdatere".

Håber dette kunne bruges :)

Fortsat god aften,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:16

Jeg kan sætte et Website Visitkort op for kr. 2.500,00 eller en CMS løsning for kr. 4.000,00.

Se eventuelt mere på www.gadensgaard.dk

Med Venlig Hilsen

Kasper Gadensgaard
www.gadensgaard.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:50

Hej LJK

Det burde ikke koste en bondegård.

Men da du ikke linker til eksempler på hvordan din hjemmeside skal se ud, er det svært at vejlede dig.

Gå efter et CMS som er Open Source og hold fingrene LANGT VÆK fra dem som bare vil sælge dig en hjemmelavet CMS løsning, da du risikerer et system som andre ikke må/kan forbedre for dig hvis det er nødvendigt.

DU bør nok overveje en inder, der får du mest for pengene. Jeg er billig med outsorcing og kan sagtens finde nogle til dig som også for en overkommelig pris kan SEO optimere din side.

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:19

Der findes mange opensource cms løsninger, men mange af dem er nok mere omfattende end du har behov for. Og det kan godt tage lidt tid at sætte sig ind i. Så jeg ville nu ikke råde dig til at holde dig langt væk fra danske cms løsninger, som er målrettet små visitkort sider, som lader til at være det du søger. Det er noget værre sludder at du risikerer at stå med et system som andre ikke kan eller må forbedre. Det kan du finde ud af ved at spørge inden du køber. Så enkelt kan det gøres.

Du bør dog holde dig langt væk fra små webhosting udbydere, da du risikerer at det er en eller anden teenager der leger IT koncern fra soveværelset i mors villa. Og pludselig er vedkommende på 2 ugers skiferie med farmand, imens din side er utilgængelig. Party!!!

Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:25

2000,- kan det gøres for inkl. CMS - hurtig levering!!!

Tlf. 26 12 55 74

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:01

1000,- ingen lavere?

Eij det er gas.... well, jeg kan bare ikke forestille mig at det kommer an på 500,- men nok nærmere om hvorvidt man har kendskab til dem der laver det, eller har en eller anden mavefornemmelse :)

Synes jeg oplever mange der byder "for at få opgaven" og ikke hvad deres arbejde som sådan er værd.

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:16

Jeg har ellers hørt, at man kommer i Himmelen, hvis man laver et antal web-sites meget, meget billigt....

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:31

*harharh* nice one ;)

Jaaah, jeg har nu hørt det sker hvis man har set min. af de originale Starwars film.... men man kan sikkert vende og dreje det som man vil :D

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)