Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog- affiliate om kryptovaluta - hvordan kommer jeg igang?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

jeg er en ung fyr på 20 år, der overvejer, at lave en en blog om kryptovaluta, som jeg finder utrolig spændende og facinerende. Meningen med bloggen er at skrive guides til hvor man kn købe kryptovaluta og henvise til exchanges. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal etablere virksomheden og og hvordan man går med skat og moms. jeg håber derfor der er nogen på dette forum der kan hjælpe med nogle gode råd til mig. 

Mine spørgsmål er følgende:

1. Hvilken virksomhedstype skal jeg vælge? Jeg har selv tænkt lidt på IVS, da jeg har forstået at man ikke her hæfter personligt, det er ikke fordi jeg vil rådgive om investeringer på nogen måde, men jeg synes det giver en sikkerhed med sådsn et IVS

2. Den måde man typisk bliver betalt ved at henvise til kryptobørser er at man får sat provisionen ind på en konto. Jeg har ikke tænkt mig at høve disse penge men lade dem stå. Men hvordan gør jeg med regnskab og moms i dette tilfælde? provisionen er jo ikke udbetalt men står på en konto. Er det først i det tilfælde at jeg vælger at få provisionen udbetalt til virksomhedens konto, at det skal med i regnskabet eller hvordan fungerer det?

På forhånd mange tak 

hilsen

Anders

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46689
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:05

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:09

Hej John

Tak for dit svar, men hvordan opgør jeg overskudet når provenuet bliver stående på en konto på en kryptobørs og investeres ikryptovaluta?

hilsen Anders

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46689
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15

Anders1997:

Hej John

Tak for dit svar, men hvordan opgør jeg overskudet når provenuet bliver stående på en konto på en kryptobørs og investeres ikryptovaluta?

hilsen Anders

Alt skal bogføres i DKK = du må omregne - om ikke andet ved års start og slut ganske enkelt  og så er skat af crypto investering i øvrig høj i forhold til firma eller aktier http://finansiel.blogspot.dk/2017/11/beskatning-bitcoins-btc-og-anden.html - men der er anden sag - du skal bare bogføre alt i DKK eller anden godkendt valuta - alt andet er ikke tilladt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)