Hej Amino Jeg kigger ind i en 50 mand stor virksomhed som arbejder med projekter. Der er på nuværende tidspunkt ikke reel timeregistrering og projektstyring, hvilket vi vil have implementeret. Her overvejer jeg tillægmodulet til economics for projektstyring og timeregistrering, er der nogen der har kendskab og erfaring hermed? Det er essentielt for mig at vi etablere et simpelt system som operer hurtigt og som er effektiv at anvende for de ansatte, samt at projektstyringen giver mulighed for afslutningsvis at udarbejde eller connecte til et BI værktøj der kan give os nogle visuelle outputs med måling på produktgrupper, kunder og konkrete projekter for kunden? Der bogføres pt i economic. Jeg vil sætte stor pris på erfaringer og sparring. Mvh Mads |
Jeg har haft en kunde som anvendte Timelog (hvis jeg husker korrekt), det fungerede rigtig godt samt fornuftigt i forhold til projektstyring mv. Virksomheden var omkring 80 ansatte.
Generelt med timeregistreringssystemer bør du også tage med i overvejelsen hvilken type af virksomhed det er. For eksempel, hvis det er en virksomhed, hvor medarbejdere har mange møder ude af huset, så er det en stor fordel at finde et timeregisteringssystem, som medarbejderne kan tilgå fra en app på telefonen.