Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med erfaring med prestashop og evt. programmering søges til webshopprojekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg arbejder på at starte 2 niche webshops, som med tiden gerne skulle blive til 3-5 webshops med hver deres produktområde. Jeg søger i den forbindelse en partner med erfaring indenfor prestashop og evt. programmering. Jeg har aftale med leverandører og arbejder på at få lavet de første to webshops og planen er at de skal være indenfor henholdsvis hverdagsprodukter og personlig pleje/velvære. 

Planen er at der skal være muligt at kunderne kan købe produkterne enkeltvis og via abonnement og dermed få rabat på produkterne. Jeg ved godt at der er hård konkurrence indenfor hverdagsprodukter og personlig pleje/velvære, men der er tænkt på hvordan vi skiller os ud fra mængden.

Hvad jeg søger:

Jeg søger en der har erfaring med at opsætte/styre en prestrashop og gerne med programmering, men ikke et krav. Jeg forventer desuden at du er klar til at bruge den tid det kræver at få projektet op at køre og fremtidig udvikling og drift. Har du erfaring med markedsføring er det kun et plus, men ikke et krav. En partner vil få ansvaret for det tekniske mht. webshoppene samt den daglige drift og udvikling i samarbejde med mig. 

Hvad jeg kan tilbyde:

Jeg har erfaring med prestashop fra tidligere projekter og kan godt sætte en webshop op, men er ikke så stærk til det tekniske bag. Jeg har ligeledes erfaring med markedsføring både offline og online samt køb og salg af varer fra projekter jeg har været involveret i samt fra mit nuværende arbejde, hvor jeg arbejder med markedsføring. Jeg har selv over 20 års erfaring med opstart, drift og markedsføring af webshop og andre projekter, men vil helst have en partner, som jeg kan sparre med og hvor vi kan muntre hinanden op, når der kommer nogle øv dage og som kan hjælpe til, når der er travlhed. 

Økonomi:

Jeg har pengene til at få projektet igang samt drift indtil der kommer overskud, men forventer at du kan investere min. 5000 kr., som bevis for at du er seriøs.

Send gerne PB hvis du har du spørgsmål eller er interesseret i at blive partner.

Mvh

Kim

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen der kunne være interesseret? Jeg er åben over for anden partnerskab eller aflønning for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)