Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for reklame/nyhedsbrev?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

I nov/dec solgte jeg en masse via sweetdeal. Faktisk til ca 500 kunder. På daværende tidspunkt havde jeg een hjemmeside samt een mailadresse. Disse er nu lukket ned og jeg er startet op med en ny hjemmeside/ny mailadresse.

Kan man tillade sig at kontakte disse kunder og fortælle et eller andet med, at som tidligere kunde.... hvis du skal have fat i os..... så find os nu på.... Kan man samtidig tillade sig at medsende et tilbud fra den nye side? (sikkert ikke?) 

Jeg er klar over, at man ikke bare kan sende en nyhedsmail til de respektive mailadresser, men kan man omgås reglerne og så alligevel gøre opmærksom på sig selv og det nye?

Helle

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke gøre lovligt med mindre dine kunder har givet deres samtykke til det - og så havde du jo nok ikke haft behov for at spørge.

VH Hans 

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

*Så jeg kan ikke oplyse dem om at min hjemmeside nedlægges men at de kan finde mig her?

Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 53
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Bøgebæk:
*Så jeg kan ikke oplyse dem om at min hjemmeside nedlægges men at de kan finde mig her?

Desværre ikke Helle. Ikke medmindre du har fået deres accept på at de vil modtage mails fra dig. Nu er jeg ikke 100 % inde i reglerne omkring webshops. Men jeg tænker at, hvis folk vil bytte, returnere osv. så er det jo praktisk at få info om at i altså stadig findes under nyt navn, men ved ikke om det er lovligt at henvende kontakt på baggrund af den information :)

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Lasse, er også det jeg tænker, er ikke mange dage siden jeg havde en kunder der henvendte sig på gammel mail ang køb af et nyt par.... hvordan skal jeg i så fald hjælpe der?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)