Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til praktiske spørgsmål omkring hosting af kundes hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flinke Aminoer,
Jeg står I den situation at jeg har en del erfaring med opsætning af hjemmesider, og derfor hjælper en bekendt med et VVS firma opsætte sin.
Jeg er dog kommet på dybt vand i forhold til hosting af siden. Min umiddelbare tanke var at jeg køber og betaler domæne og hosting, og så sender ham en årlig regning, da det er den nemmeste løsning. Men pludselig slog det mig, at domænet så ville stå i mit navn og det måske er upraktisk. Samtidig tænkte jeg om han kan gøre det billigere grundet hans CVR nummer?
Nogle der har erfaring på det område, der vil byde ind?
Tusind tak på forhånd, og ha’ en forrygende dag!

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Domæne og hosting bør hans selskab betale direkte for. Ellers får du en masse administrativ arbejde som er spild af tid for jer begge.

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hosting og domænenavn er ikke den helt store udgift for en virksomhed så lad du endelige ham selv betale for det.

Hvis du allerede har købt domænet, så kan du jo sagtens overdrage det til ham på dk-hostmaster.dk. Og så sæt dig sammen med din ven og få oprettet hvad der skal oprettes af hosting aftaler :)

Det er altid rart at kunne hjælpe sine venner, men lad ikke penge komme i mellem jer :)

/Peter

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)