Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på niche webshop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Frederiksen Fly Rods Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg har i de sidste par mdr. arbejdet med at få min webshop https://www.frederiksenflyrods.dk/ op at køre.

Shoppen skulle gerne arbejde på to planer, 1) færdigbyggede kundespecifikke (custom) fluestænger som jeg har har lavet og solgt i flere år.

men også 2) salg af Komponenter og tilbehør til fiskestang-bygning, så folk selv kan komme igang med at lave fiskestænger.

Jeg elsker håndværket og synes det er sjovt at lave siden, men stirrer mig ofte blind, derfor tænkte jeg at der sikkert var nogle gode råd og konstruktiv kritik at hente herinde.

på forhånd tak!

/Jesper

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Lækre lækre produkter. Du har helt sikkert en kunde her. Fedt med de custom stænger. Det vil jeg kigge mere på i aften.

Hilsen Mads - passioneret fluefisker :-)

Tilmeldt 11. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Frederiksen Fly Rods Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Mads, nu var jeg ikke på udkig efter kunder herinde, men hvis man falder over en fluefisker, så holder man ved.

Du er altid velkommen til at hive fat i mig hvis du har et stangprojekt i maven! 

/Jesper

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Enestående flot shop! Fantastiske billeder! 

Det er bare så perfekt, som det kan være.

MEN, jeg ville dog anbefale en korrekturlæsning!!!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej nej tænkte også bare lige jeg ville give dig et klap skulderen :-) Jeg har studeret Usability på universitet igennem mange år, så jeg vil gerne give dig noget feedback, når jeg lige får tid en af dagene.

Men der kommer garanteret meget andet godt feedback, hvis man kender folk herinde :-) Jeg skal have en ny stang her til foråret, så jeg kontakter dig helt sikkert der.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker side :) 

Men jeg vil anbefale dig som minimum at få læst korrektur, men allerhelst at få en anden til at skrive dine produkttekster. Teksterne er desværre lidt triste og fulde af fejl. De mangler fornemmelsen af, hvad produktet gør for min oplevelse af fisketuren. 

Tilmeldt 11. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Frederiksen Fly Rods Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.! og tak! 

ja korrektur og produktbeskrivelser er jeg ved at få undersøgt om jeg kan få udliciteret, problemet er bare at det godt kan blive lidt for teknisk

Tilmeldt 11. Feb 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Frederiksen Fly Rods Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Mads, modtager gerne din feedback, hvis du får tid til at kigge siden igennem på et tidspunkt. 

...og du er altid mere velkommen til at kontakte mig mht. et stangprojekt, når den tid kommer.

/Jesper 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)