Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikke noget pjat

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg gik i gang med at rydde op i diverse e-mail-kladder, jeg havde liggende. Så faldt jeg over noget, jeg havde skrevet i 2015. Måske havde jeg kigget for dybt i whiskyglasset den dag. Måske du synes, det er sjovt, så her kommer det:

Det hele startede med, at firmatelefonen ringede. Det var en ihærdig sælger, der sagde, at han havde kigget på vores hjemmeside. Det blev jeg rigtigt glad for, for det er der ikke så mange der gør. Han sagde, at jeg skulle have noget symaskineoptimering. Jeg svarede, at jeg troede ikke på, det ville hjælpe. Så forklarede han mig, at de var sæveeksperter. Han lød godt nok lidt jysk, så jeg antog, at han mente sæbe. Så spurgte jeg ham pænt, om ikke det kunne skade huden med for meget af det der sæve. Nu troede han vist, at jeg var helt tosset, så han spurgte om jeg overhovedet havde erfaring med markedsføring på indernettet. Så svarede jeg, at vi kun markedsførte os i Danmark, og Indien slet ikke var vores målgruppe. Og nu var jeg egentlig nået til det punkt, hvor jeg var sikker på, at jeg ikke kunne bruge den service han tilbød.

/Kjeld

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)