Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny her! Selvstændig virksomhed som billedkunstner. Kunst generelt Jeg vil super gerne høre alt hvad i ved om dette emne

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

orbb:
Har i nogle oplevelser om kunst som i aldrig har glemt, og hvor i nærmest har følt at jeres liv ikke forbliver det samme mere?

Tror ikke, jeg personligt, kan sætte en specifik oplevelse på dette billede.

Når jeg tænker på kunst, er det først og fremmest det historiske perspektiv; altså hvordan kunstnere har inspireret hinanden til at udvikle sig selv og kunsten op gennem tiden.

Desuden tænker jeg også på, at vi ikke skal længere tilbage end 1930'erne og starten af 1940'erne, hvor det nazistiske Tyskland på brutal facon stjal eller uretmæssigt beslaglagde store berømte kunstværker, som i dag betragtes som uerstattelig, og har en værdi på flere milliarder kroner. Heldigvis for os i dag, blev de fleste kunstværker reddet af de allierede styrker.

På den baggrund er kunst jo godt og ondt, men man ville jo slet ikke kunne forestille sig en verden uden. Derfor; jo, kunst er noget man har brug for.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 10. Feb 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar, jeg har lige opdaget at je aldrig fik svaret. Det var slet ikke for at være uhøflig. :)

Tak fordi du skriver at "kunst er noget man har brug for" det er jeg rigtig glad for at du skriver!

Jeg tænker vil det være alt for mærkeligt hvis jeg reklamerer for min kunst herinde også ? Det kan jo være nogle af jer mangler noget der er virkelig smukt, inspirerende - på jeres væge?

Tilmeldt 10. Feb 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, jeg ved ikke hvorfor billedet vender om. det gør det ikke på min komputer..:)

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt billede og lækker farvesammensætning Yes

Tilmeldt 10. Feb 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Tak!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)