Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tv show program om rejse i forskellige lande.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg 8800
Tilmeldt 9. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ide er: Rigtig god show program som hedder (Rich and poor tourist) some blive viset på youtube og TV i hele verden. Show program går ud på at jeg og + 1 en smuk pige rejse til forskellige lande, en for 100$ for 2 dag , anden for gold credit cort for 2 dag som kan bor i beste hotels, køre i beste biler, spiser beste mad i restoraner og have det sjovt. Vi viser til hele verden hvordan kan man leve weekenden i forskellige lande kun med 100 dollars og med rigtig mange peng. Det er rigtig gode ide, man først skal man finde en eller flere sponsorer-ledere og folk som kan godt ved hvordan bruge en kamera. ( Rich and poor tourist) bliv rigtig populere i hele verden!

Mere informationer jeg fortæller til folk some kan hjælpe mig med mine ide.  

Mange tak>!!!!Smile

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Held & lykke med ideen. Tror den bliver svær at realisere. Du skal have et meget velarbejdet koncept, før tv stationer, sponsorer eller eventuelle steder i udlandet vil samarbejde. Der findes mange mennesker som ønsker at lave rejseprogrammer. Hvis det skal gøres på den måde du vil kræver det også et stort budget og dermed en stor seerskare. Dernæst antager jeg at du ikke er en tv-kendt person. Når de er sagt, så hvis du virkelig brænder for det, så prøv dig frem. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fin ide, ikke original men stadig en god drøm som vi alle sikkert har.

Det er så vigtigt at påpege, at ikke kun du skal være virkelig karismatisk for dette kan løkkes, men du skal også have et hold, der er kanon til at filme og redigere. Plus et "gold credit card" hvad er din forståelse af dette?

Hvis du har karismaen, så kan du måske finde sponsere, efter du har vist dem et par episoder. >(på din egen regning)

Men der er store tv kanaler/online kanaler der gør lignede ting. Så du bliver nok nød til at lave nogle pilot afsnitter på egen regning, førhen sponsorere vil lytte til dig. Og se om du kan trække folkende til kanalen.

Tænk på du skal være mere karismatisk end folk som der allerede er kendte. (deres kendte navn alene er jo en reklame)

Og  dygtige kamera folk, de gør dette heller ikke gratis.

Det er en kanon god ide, men det er jo en luksus alle folk vil ønske sig.

Mvh Allan

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder som en god ide....

Haderslev Esport - Nextlevel Gaming

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Haderslev Esport:
lyder som en god ide..

Lyder snarere  som en god dagdrøm.

Jeg kunne godt tænke mig det selv, og helt sikkert jeg ville se det, hvis det altså er både underholdende og lærerig.

Nu kender jeg selvfølgelig ikke trådinderhaverens ressourcer, men med de ressourcer jeg mener det kræver.

Så er de ikke lette at skaffe, og hermed tænker jeg ikke kun på penge.

Men god vind med det. Håber inderligt at du finder en vej.

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)