Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste simple email program

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg driver en enkeltmands tømrer virksomhed på 6. år. Jeg benytter min hotmail, som jeg har haft siden 1998. Den blev for et par år tilbage konverteret til en efterhånden mere og mere kompliceret, og mindre og mindre fungerende Outlook. 

Det er blevet så trægt, og er i dag mundet ud i at jeg har brugt en kostbar 'regnskabsdag' på stort set ikke at kunne få adgang til mine mail, herunder fakturaer der skal betales etc...

Så, ja. Jeg er ved at rive hårene ud af hovedet på mig selv, og kunne virkelig godt bruge en ansvarlig Microsoft ansat, som jeg kunne hælde al min frustration og vrede ud over. Det lader sig desværre nok ikke gøre, så derfor vil jeg overveje alternativet, at skifte til et andet emailprogram.

Hotmail var i tidernes morgen, et simpelt, hurtigt og meget funktionelt program.

Findes et sådant program derude? Og i så fald hvilket?

Jeg er virkelig ikke til 1.000 funktioner, der forvirrer og går ned, men bare til et simpelt mailprogram, hvor jeg kan have mine mappeinddelinger, og ikke så meget mere.

Jeg ungår helst også at sælge min sjæl til Google m.fl....

Nogen bud?

Mange tak.

Vh Emil

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hus-E:
at sælge min sjæl til Google m.fl...

Gmail virker, ingen bøvl 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Gmail virker ingen bøvl... :-) du kan evt også købe en business konto hos google for 5$, så kan du bruge Gmail platformen med dit domæne som e-mail: emil@tømrer.dk.

Forstår ikke det med at sælge sin sjæl til Google? Normalt bruger du vel også Google som søgemaskine?

Mvh Mads.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hus-E:
konverteret til en efterhånden mere og mere kompliceret, og mindre og mindre fungerende Outlook. 

Hej Emil.

Du får da ikke et system, der er ret meget bedre en Outlook. Det er et spørgsmål hvor hosted du din mail?

Prøv også at se på Windows 365.

Mvh. Niels

itwebsite.dk

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være gratis så brug Gmail. Må det godt koste lidt, så køb et domæne og opsæt mail på det. Under alle omstændigheder kan du bruge Mozilla Thunderbird til at håndtere alle dine mails. Det er også gratis, og så er det nemt at bruge.

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Gmail er en mulighed. Det med at sælge sjælen går lidt på det der med, at 'hvis noget er gratis (ex. gmail) så er brugeren produktet'.. At Google indsamler data og oplysninger ved min brug af gmail... Aner ikke om det hænger sådan sammen, men man kan aldrig helt vide hvor det bevæger sig hen, når først man har gjort sig afhængig af en af de store.

Desuden kunne jeg frygte at gmail er/vil blive ligeså kompliceret som Outlook.

Jeg havde også overvejet Yahoo. Er det ikke dansk? Og simpelt?

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Ikke bare jeg, men også min hustru og min tømrer kollega finder Outlook ekstremt langsomt, kompliceret og med et frygteligt layout. Det er selvfølgelig en smagsag mht. layoutet, som jeg finder virkelig rodet, men det  står udenfor diskussion, at hastigheden på programmet er blevet markant langsommere fra det skiftede fra Hotmail, ihvertfald for mit vedkommende.

Hvor jeg hoster min mail? Ander det ikke. Jeg bruger Outlook på nettet, og indimellem mailapp/mailprogram på min Iphone/macbook, som så henter fra Outlook på nettet. De to sidste har et mere simpelt layout, hvilket jeg kan lide, og kører sjovt nok fint. Men når jeg anvender Outlook direkte PÅ nettet, fungerer det af H til...

Og i dag kunne jeg slet ikke tilgå det.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lidt som om du bliver microshaftet. Altså du ikke er klar over at M$ indsamler lige så meget Data om dig som Google gør (hvis ikke mere). Eks. så keylogger Windows 10 dig hvis du ikke er en it haj. Det gør Google dog ikke. Ja Microsoft kender dit password og brugernavn navn til eks. Nemid. FØJ FOR DEN LEDE VI BURDE ALLE SAMMEN SKIFTE TIL LINUX....

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hus-E:
Ikke bare jeg, men også min hustru og min tømrer kollega finder Outlook ekstremt langsomt, kompliceret og med et frygteligt layout.


I bruger det forkert :)

Klart foretrukne mailprogram her.

Office 365 med Outlook desktop applikationen med IMAP opsætning på mailadresser hostet hos ens domæneudbyder.....det virker fortrinligt.

Når du siger I er blevet konveretet fra hotmail, har jeg på fornemmelsen at I bruger en browser til at logge på og tjekke mail?

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er svært at gennemskue hvad der selve problemet for dig, men hvis du er en af os der er meget lidt glade for outlook, kunne du evt prøve thunderbird, jeg har brugt det i flere år og er meget glad for det.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)