[quote user="Grosen Friis [Op.dk]"]
MS Office XP Small Business Version 2002 (Inkl. gyldig CD-KEY)[/quote]
Hmmm, jeg har faktisk sådan en liggende, dansk version inkl en cd labeled Media Content(?), som ikke bruges noget steds af mig. Du kan jo skrive, hvis du ikke allerede har fået tilbudt en anden...
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Bare lige for at vaere mr. ruin the day saa kan man ikke saelge sin brugsret til Microsofts produkter, og du kan altsaa ikke koebe en "brugt" version lovligt.
Bare lige for at vaere mr. ruin the day saa kan man ikke saelge sin brugsret til Microsofts produkter, og du kan altsaa ikke koebe en "brugt" version lovligt.
Du ødelægger min forretning. Vi Aminoer skal holde sammen og støtte hinanden [:'(]
Men ok, du nok faktisk ret. Det er en OEM med tydelig skrift der siger: Må kun distribueres sammen med en ny PC Hvis jeg sælger PC'en med (jeg skal en tur på lossepladsen først, men hvis prisen er rigtig...) må MS softwaren så ikke følge med? Hvis jeg smider den på gaden, må en anden så samle den op og bruge den?
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg tror stadigvæk der er tvivl om hvorvidt en EULA er juridisk bindende her i Danmark, men ved det ikke med sikkerhed, mindes blot at min advokat snakkede om en eller anden sag.