Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købes: MS Office XP Small Business Version 2002

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

På vegne af en virksomhed beliggende her i Esbjerg skal jeg spørge, om der er Aminoer, der ligger inde med en original CD med:

MS Office XP Small Business Version 2002 (Inkl. gyldig CD-KEY)

som de ikke bruger mere og gerne vil sælge, hvis ja, så vil jeg gerne kontaktes herom.

Kontakt mig venligst på min private e-mail adresse: grosen@grosen.com eller ring til mig på 2578 6784

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:48

[quote user="Grosen Friis [Op.dk]"] MS Office XP Small Business Version 2002 (Inkl. gyldig CD-KEY)[/quote] 

Hmmm, jeg har faktisk sådan en liggende, dansk version inkl en cd labeled Media Content(?), som ikke bruges noget steds af mig.
Du kan jo skrive, hvis du ikke allerede har fået tilbudt en anden...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:16

Bare lige for at vaere mr. ruin the day saa kan man ikke saelge sin brugsret til Microsofts produkter, og du kan altsaa ikke koebe en "brugt" version lovligt.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:25

mcsolutions:

Bare lige for at vaere mr. ruin the day saa kan man ikke saelge sin brugsret til Microsofts produkter, og du kan altsaa ikke koebe en "brugt" version lovligt.

Du ødelægger min forretning. Vi Aminoer skal holde sammen og støtte hinanden [:'(]

Men ok, du nok faktisk ret. Det er en OEM med tydelig skrift der siger: Må kun distribueres sammen med en ny PC
Hvis jeg sælger PC'en med (jeg skal en tur på lossepladsen først, men hvis prisen er rigtig...) må MS softwaren så ikke følge med?
Hvis jeg smider den på gaden, må en anden så samle den op og bruge den?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:04

Jeg tror stadigvæk der er tvivl om hvorvidt en EULA er juridisk bindende her i Danmark, men ved det ikke med sikkerhed, mindes blot at min advokat snakkede om en eller anden sag. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)