Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kontakter jeg? Hudpleje

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Håber i kan hjælpe mig et skridt videre på vej. Jeg drømmer om at starte en hudpleje serie (målgruppen er ikke fundet endnu). Men hvem i alverden skal jeg kontakte? Hvor finder jeg personerne der laver cremer , hvad der skal være i produkterne, hvor meget skal jeg selv investere osv. Håber der er nogen der ude der kan hjælpe mig et skridt videre :)

Tilmeldt 15. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Du er velkommen til at kontakte os på albertsen@stofanet.dk, og definere dine krav til din kommende serie - hos os kan vi kan hjælpe dig med at få din egen hudpleje-serie i gang - også i helt små mængder (minimum er 5 produkttyper /10 stk af hver.)

Prisen er go' og med vores hjælp kan du få dine helt egne produkter på hylderne, med egne labels/etiketter, på nemmeste måde. Og du kan supplere med flere produkttyper løbende.

Du vælger blot hvilke produkter du ønsker fra en start, og endvidere i hvilken emballage den skal i - så sikrer vi produktion til dig i de mængder du ønsker. Og vi råder hjertens gerne mht udvælgelsen, da vi har stor erfaring i den professionelle hudplejebranche.

Det eneste du skal gøre er at udvælge produkter, vælge emballage, vælge antal, sende os logo-fil og grafiske ønsker til etiket/farver/skrifttyper osv. Så det er faktisk ret let at komme godt i gang - forvent produktionstid, men ellers ja - du er hurtig i gang, og inden du ser dig om, står produkterne på dine hylder...:-)

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Firmanavn.. Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Sytnes du burde overveje selv at lave dine cremer istedet for at få et eller andet white label som bare tager deres billigste  creme og sætter dit navn på emballagen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange firmaer som kan hjælpe med produktudvikling og fremstilling af kosmetik. Prøv at Google ord som lønproduktion kosmetik eller private label kosmetik.

Men det ville nok være en god ide at sætte dig lidt mere ind i tingene, når du hverken ved noget ide om målgruppe eller for den sag skyld viden om kosmetik fremstilling. I øvrigt bør du sætte dig ind i hvordan du vil markedsføre dine produkter, for det er den vanskeligste del.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)