Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce invoice opsætning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.. 

Er der en ekspert herinde der kan hjælpe mig med at opsætte en online og automatisk invoice fra min Woocommerce butik. 

Den skal fungere således, at den sender automatisk en invoice/faktura til en kunde, hver gang der er en kunde der har foretaget et køb på min webbutik. 

Håber på svar. 


MB

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MB, 

Det burde være til at klare med diverse plugins. Har du selv forsøgt dig med nogle? 

Ellers vil være support-team gerne hjælpe dig. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan jeg sende et par forslag retur :-) 

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MB,

Hent denne https://da.wordpress.org/plugins/woocommerce-pdf-invoices/ og det du efterspørger er løst for kr. 0,-

Under "WooCommerce" ude til venstre vil "Fakturaer" nu fremgå. Sæt den til vedhæft mailen ved 'Ny ordre' og 'Fuldført' hvilket den gerne skulle stå til som standard. Gå så under "Skabelon" og vælg mellem micro eller minimal (micro designet er pænere) og udfyld det nødvendige. 

Mener også at YITH's invoices kan det hele automatisk som du finder her https://yithemes.com/themes/plugins/yith-woocommerce-pdf-invoice/ - den gratis udgave bør række til dit behov og kan hentes ved at klikke på "DOWNLOAD THE FREE VERSION". før demo-knappen.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hop på det link Ron skrev. Hvis du selv har mod på at sætte det op, teste osv, så behøver du ikke betaler timer for at os andre gør det for dig.

Jakob

Fra Bagsværd
Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ron.. 

Jeg har prøvet med begge plugins du nævnte, men det vil stadig ikke sende. 
Hvad er det jeg gør forkert? 

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Særligt den første jeg linker til, skal virke.. men har du sikret dig at du kan sende mails via WP? Og i så fald, at du gør dette via SMTP opsætning da du så lidt oftere undgår spam-mappen hos diverse leverandører. Prøv at gå under plugins og skriv "WP Mail SMTP" pluginét er fra "WPForms". -> under "Indstillinger ude til venstre går nu under "WP Mail SMTP". 

Prøv først at lade den stå til "PHP - default - none" og så gå under "Email Test" for at se om du kan udsende til den du ønsker.

Husk at udfylde "From email" og "From name" men en email der har endelsen "@ditdomlne.tld" - Benytter du dig f.eks. af gmail.com til at afsende vil det stensikkert gå galt.

Hvis ja el. nej til PHP mail() Function så prøv alligevel at sætte den til "other SMTP" og indtast de SMTP der matcher din mail. Såfremt du eksempelvis har opsat disse i Outlook er det disse informationer du skal anvende. 

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra Bagsværd
Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen Ron.. 

Har prøvet at hente "WP Mail SMTP" og aktivere det samt at lade den stå til "PHP-default none" og stadig sender den ikke mails. Kan det være fordi jeg bruger gmail som min mail adresse til min virksomhed

Mvh 

MB

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Gmail ("Google") lavede én ændring i 2017 pga. at mange havde det sjovt med Gmail-spoofing, så forsøger du at sender fra x@gmail.com via PHP-metoden vil du helt klart opleve problematikker som de du har netop nu. 

Du kan finde din løsning her: http://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-send-email-in-wordpress-using-the-gmail-smtp-server/ 

Dog hvis du ønsker at undgå blokering og spam-indbakken mest muligt, bør du kigge på noget alá mailgun der lader dig sende 10.000 gratis mail om måneden men også mailjet, sendinblue osv giver dig rigeligt de næste mange år frem.

*Husk at opsætte SPF og DKIM record hvor du har din DNS.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)