Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til genbrug

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg går med planer om at starte som selvstændig og vil sælge brugte ting og sager i høj kvalitet. Planen er at sætte varerne til salg på officielle salgssteder og min egen webshop.

Produkterne skal være ting jeg har en viden om og kommer til at strække sig meget vidt, fra biler til online skins. Så det vil sige næsten alt interessebaseret hobby og brugsartikler, for det meste brugte ting.

I og med at det handler om brugte ting vil der kun være en af slagsen og der bliver formodentligt noget arbejde med at oprette varer i shoppen. Men hvad med alle de billeder der med tiden vil komme til at lægge på siden når varen er solgt. Skal de slettes manuelt for hver solgt vare? Det jeg er bange for her er at oprettelse/sletning/redigering med tiden ville vokse sig ud af kontrol.
Det er vigtigt at de billeder jeg har af produkter er af det faktiske produkt.

Jeg har de sidste par dage siddet og kigget på webshop muligheder og er blevet noget forvirret. Skal jeg gå efter en webshop løsning fra f.eks Dandomain? Den har jeg lige prøvet at lege lidt med og syntes ærligt talt er lidt forvirrende og jeg har svært ved at ændre designet og menupunkter som jeg tror vil virke bedst.
Weeb-io prøvede jeg også og samme historie her... Simplesite legede jeg også lidt med og den kan jeg da finde ud af :-) Men jeg regner med at den er for begrænset når det kommer til stykket.

Betaling på siden er også et issue, måske kunne jeg godt nøjes med betaling gennem paypal da de fleste forstår det i dag, tror jeg, men er lidt bange for paypal's kundebeskyttelse's politik og muligheden for svindel fra købers side.

Jeg har ikke rodet med webshops før, kan ikke selv kode dem eller hvad det nu hedder. Men er hurtig til at sætte mig ind i ting. Dog har jeg ikke lyst eller tid/overskud til at selv skulle lave den grundlæggende struktur i sådan en webshop, men ville gerne kunne ændre design og billeder selv.
Pengene er også små i øjeblikket så den helt dyre forkromede løsning er heller ikke en mulighed.

Spørgsmålet er: Hvilken type webshop kunne passe eller tilpasses mine behov? Jo mere jeg kigger på de forskellige muligheder, jo mere forvirret bliver jeg.

På forhånd tak, mvh Lars

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Du kan evt starte på min hjemmeside. Her er en Guide du kan tage og få afklaret nogle grundliggende ting. Ellers kontakt mig, så kan jeg guide dig der :)

Mvh

Jakob

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede på din side tidligere og det ser flot og tillokkende ud.

I mellemtiden fandt jeg også en lille guide herinde om fordele og ulemper ved hosted og open source.

Og der hvor jeg lige er landet er ved en hosted løsning, hos one.com. Det virker som en side jeg relativt nemt kan komme i gang med og til et rimeligt beløb. Så må jeg se hvordan det går og vokser jeg ud af den løsning er det jo bare dejligt, og så skal jeg nok tage fat i nogle af de dygtige mennesker herinde vedrørende det.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars 

At vælge webshop-løsning kan være fuldstændig uoverskueligt for den nye iværksætter, så du er ikke alene om din vildrede :-) 

Generelt skal du opveje hvilken af følgende modeller du er mest til: 

1) Køb din egen webshop (engangsbetaling) 

2) Lej din webshop (binding og løbende betalinger) 

Jeg præsenterer selv førstnævnte model. Hos www.erhvervshjemmesider.dk, udarbejder vi moderne og profesionelle webshop til danske iværksættere. Vi udarbejder vores kunders løsninger i det meget populære og brugervenlige WordPress / WooCommerce, hvor du bliver herre i eget hus - samt får lov til at sætte dit præg på hvilket design/udtryk du ønsker. Vi står for alt det tekniske, samt sparre med dig ift. betalingsløsning, fragtopsætning mv. Med andre ord får du et komplet setup, hvor vi hjælper dig godt i gang med tilværelsen den nye tilværelse som webshop-ejer. 

Du kan læse mere omkring vores webshop løsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop


Hvis du vil høre mere, så smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, elller ring direkte på tlf. 69 69 11 34. Så kan jeg fremsende noget materiale, samt tage en fri snak omkring dine ønsker og forventninger. 

Hav en rigtig god aften. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)