Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bigbuy.eu/da - Nogle med erfaringer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Da jeg først hørte om konceptet med dropshipping (fra Asien), synes jeg det lød meget spændende. Da jeg opdagede hagen ved det (told, lang leveringstid, ingen mærkevare), kom jeg dog lidt væk fra hele idéen. Nu har jeg netop lige opdaget et firma kaldet BigBuy.eu, som er et firma som arbejder udelukkende med dropshipping indenfor EU. Firmaet har et kæmpe lager med varer indenfor alle varegrupper, inklusive en masse mærkevare. Det bedste ved det hele er, at der er en leveringstid på 1-5 dage, i modsætning til når du dropshipper fra Asien. Og så kan siden også integreres med Shopify og mange andre webshop servicer, så det hele kører automatisk og opdateret.

Nu kommer mit store spørgsmål så... På trods af hvor atraktivt det lyder, så vil jeg høre, om der er nogle af jer der har erfaringer firmaet. Det koster næsten 700 kr i oprettelse, og derefter omkring 350 kr pr måned. Så hvis ellers servicen fungerer som den skal, så vil det helt sikkert være pengene værd ift. mine behov. Men jeg vil ikke bruge pengene og bygge hele min webshop op på dette koncept, hvis det ender med, at firmaet ikke lever op til hvad de lover.

Jeg kan ikke finde nogen som helst form for anmeldelser af siden. 

Derfor hvis nogle har erfaringer med firmaet, så må I meget gerne dele jeres oplevelser. :-)

Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

HOLD DIG LANGT VÆK

Fra Melby
Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 14
Fra  jensitech Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

BIGBROTHER lad vær og slette mine opslag tak

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet dem. Kostede en del at få sat op, og programmeringen af deres system synes jeg var elendigt. 

Webshoppen kom ikke til at se eller virke professionelt. Det blev dyrere end det du beskriver, jeg kan ikke huske det hele, men tror der skulle bruges 5-800 eur på at lave en costimized shop. Jeg synes der var så meget besvær med dem at jeg opgav. Det kom ikke til at se professionelt nok ud til at der kom nogle kunder. 

Husk også på at det er blevet ret svært at markedsføre en webshop der ikke har decideret unikke varer. Der er mange om buddet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)