Hejsa. |
Hej Michael
Jeg antager, at du mangler et nul. En mulighed er yourpay.dk, men jeg synes af og til, jeg har set klager over manglende udbetalinger. En anden mulighed er PayPal.
/Kjeld
Hejsa. |
Hej Michael Jeg antager, at du mangler et nul. En mulighed er yourpay.dk, men jeg synes af og til, jeg har set klager over manglende udbetalinger. En anden mulighed er PayPal. /Kjeld |
Hej Firma-dyr. |
Jeg kan kun anbefale Pensopay, de har en løsning hvor du ikke betaler noget månedligt gebyr, men kun pr. ordre/transaktion. Super god kundeservice og du er oppe og køre i løbet af meget få dage :-) |
Skulle lige til at anbefale pensopay 😁 men ja de har den løsning du søger og deres support er over alle forventninger. |
Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk
Hej Der er sikkert flere gode bud - bla. https://quickpay.net/dk/pricing har en pakke uden løbende abonnement hvor du kun betaler pr. transaktion. vh thomas (fra QuickPay) |
Stripe er også ret godt. Lidt kridtet på prisen, men er kanon hvis man vil automatisere sin bogføring osv. |
Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.
Du kan jo evt. tjekke kortgebyr.dk Jeg arbejder hos scanpay. Vores løsning koster 25 øre pr. transaktion. Intet abonnement eller oprettelsesgebyr :) |
+1 til Stripe herfra :) |
Kristian Ole Rørbye
paypal er klart det nemmeste for små ting som dette. |