Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har kompetencerne - men mangler teamet + Idéen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har tidligere drevet virksomhed. Siden har det trukket i mig nærmest dagligt for at drive virksomhed på ny.

Igennem de sidste 6-7 år har jeg arbejdet med mange nye idéer, uden det er blevet til et egentligt fuldtidsprojekt.

Jeg er sikker på at jeg har kompetencerne, drivet og lysten til at drive mit eget. 

Dog mangler jeg pt. en idé jeg synes er spændende nok til at jeg vil kaste mig fuldtid ud i iværksætteriet. 

Derfor leder jeg efter én eller flere personer der arbejder på en idé og samtidigt leder efter en ekstra person til at starte op med. 

Hvad kan jeg tilbyde?

- Jeg har tidligere erfaring med at starte en virksomhed op.

- Jeg er uddannet indenfor spedition og shipping og kender til mekanismerne for at producere i udlandet samt logistikken fra producent til slutbruger.

- Jeg arbejder til dagligt med udvikling og salg, og har derfor erfaring med dette også.

- Jeg er udadvendt, glad og elsker at skabe nye relationer.

Hvem er jeg?

- 25 år

- Bosat i Aarhus med min kæreste

- Har bil 

- Holder mig altid aktiv gennem træning, skiferie eller dykning. 

- Bruger meget tid med venner, familie og kæreste i fritiden. 

Håber nogle kan pege mig i retning af et forum hvor teams kan samles, eller at nogle her er friske på at tage en dialog omkring deres idé med henblik på et eventuelt samarbejde.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Super initiativ. Og hvor er det fedt at høre at du er fuld af gåpåmod 😄

Det er lidt svært at hjælpe dig for selvom du deler mange detaljer så er der også utrolig meget du ikke får sagt. Måske fordi du ikke selv helt ved det?

Et forslag kunne være at tage et kig på Saxis.dk her er der mange virksomheder til salg billigt. Så har du noget at arbejde videre med.

Du kunne også begynde at tjekke profilerne her på Amino og se hvad folk herinde laver. Er der nogen der laver noget interessant så arbejd med nogle ideer til hvordan du mener du kan tilføre dem værdi og tag så kontakt til dem.

Der må også ske en del i dit nærområde. Kontakt evt det vækstcenter der ligger nærmest dig. Deltag i deres arrangementer. Måske får du kontakt til nogen herigennem. Eller tag en snak med vækstcenteret. De har ofte et stort netværk.

Held og lykke med det 😉

Mvh Morten

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle,

Et spørgsmål til alle: Er det egentlig ikke ideen der er sværrest at komme på? :) Jeg mener, alle der har en idé "lige meget om det er en god eller dårlig idé", har vel noget at arbejde videre med? :) Hvis du spørger mig, Søren... Så er det sådan set et fedt nok indledende indlæg, som du har skrevet... Men den er lidt... diffus? :)

- Har du noget som du selv interesserer dig vildt meget for? En hobby f. eks? 

Måske man kunne tage udgangspunkt i dét, og så arbejde videre på den måde da? :)

Andreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Tak for svaret.

Ja, jeg interessere mig rigtig meget for ski og fodbold.
Helt optimalt ville jeg gerne drive mit eget skitøjsmærke. Svær branche, og geografisk er jeg ikke så godt placeret (Århus).

Personligt er min store passion iværksætteri og drift af egen virksomhed. Derfor er produktet for mig til dels sekundært, da min interesse ligger i selve det at skabe noget nyt.

Når det er sagt, ønsker jeg ikke at starte en virksomhed med et produkt jeg absolut ikke kan identificere mig selv med.

Håber det gav lidt afklaring på hvad jeg vil.

Mvh
Søren

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mange tak for svaret.

Tråden ville blive meget lang hvis jeg skulle oplyse alle detaljerne :-)
Dertil vil jeg hellere fortælle og præsentere mig ved et Face-to-face møde.

Jeg vil prøve at gå videre med nogle af de ting du har oplyst.

Mange tak.

God dag :-)

Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Fedt indlæg - jeg vil gerne mødes med dig f2f og snakke muligheder og sparre :)

Jeg har også lyst til at prøve at starte noget, men mangler teamet.

Kort:

- Civil ingeniør

- 29 år

- Bor i Aarhus med kæreste

Hvis det går helt galt kan vi altid snakke dykning :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)