Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har kompetencerne - men mangler teamet + Idéen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har tidligere drevet virksomhed. Siden har det trukket i mig nærmest dagligt for at drive virksomhed på ny.

Igennem de sidste 6-7 år har jeg arbejdet med mange nye idéer, uden det er blevet til et egentligt fuldtidsprojekt.

Jeg er sikker på at jeg har kompetencerne, drivet og lysten til at drive mit eget. 

Dog mangler jeg pt. en idé jeg synes er spændende nok til at jeg vil kaste mig fuldtid ud i iværksætteriet. 

Derfor leder jeg efter én eller flere personer der arbejder på en idé og samtidigt leder efter en ekstra person til at starte op med. 

Hvad kan jeg tilbyde?

- Jeg har tidligere erfaring med at starte en virksomhed op.

- Jeg er uddannet indenfor spedition og shipping og kender til mekanismerne for at producere i udlandet samt logistikken fra producent til slutbruger.

- Jeg arbejder til dagligt med udvikling og salg, og har derfor erfaring med dette også.

- Jeg er udadvendt, glad og elsker at skabe nye relationer.

Hvem er jeg?

- 25 år

- Bosat i Aarhus med min kæreste

- Har bil 

- Holder mig altid aktiv gennem træning, skiferie eller dykning. 

- Bruger meget tid med venner, familie og kæreste i fritiden. 

Håber nogle kan pege mig i retning af et forum hvor teams kan samles, eller at nogle her er friske på at tage en dialog omkring deres idé med henblik på et eventuelt samarbejde.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Super initiativ. Og hvor er det fedt at høre at du er fuld af gåpåmod 😄

Det er lidt svært at hjælpe dig for selvom du deler mange detaljer så er der også utrolig meget du ikke får sagt. Måske fordi du ikke selv helt ved det?