Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasseapparat der fungere med e-economic?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Vi har en smykkebutik hvor vi skal skifte kasseapparatet ud. Det må gerne fungere med e-conomic. Derudover tror det kunne være smart at der i pakken også er noget lagerstyring (med etiketter til små ting, som smykker).

Er der nogen der har erfaring med nogle udbydere som de kan anbefale?

Tak!

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det vil vi meget gerne hjælpe dig med hos iAdvice. Vi er forhandler af POS kasseløsning FlexPOS, og kan integrere med diverse økonomisystemer og webshops, herunder blandt andet e-conomic. Vi har været e-conomic partner i mere end 5 år, og har rigtig mange virksomheder kørende på vores løsning idag, størstedelen med e-conomic integration, herunder en hel del smykkebutikker også. 

Du er meget velkommen til at tage et kig på vores hjemmeside iAdvice - Kasseløsning og se hvad vi kan tilbyde.
Jeg står også gerne til rådighed vedr. sparring omkring jeres kasseløsning. Du kan fange mig på sb@iadvice.dk - Jeg giver dig også gerne et kald.

Tag endelig fat i mig, hvis det kunne have din interesse. 

Mvh Simon Ballegaard

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phasio,

Jeg integrerede for et par år siden systemet ajour.dk på en restaurant, og der kunne vi fint integrere det med E-conomic, samt at systemet også indeholder lagerstyring.

Prøv at ringe og tage en snak med dem. De var meget imødekommende og hjælpsomme igennem hele processen.

Mvh. Lars

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Phasio:
g (med etiketter til små ting, som smykker).

Hej 

Vi leverer en FlexPOS løsning hvor vi netop har lavet specialettiketter til netop smykkebranchen med tags mv.

Du kan høre min kollegaer Peter eller Mads omkring detaljerne for at hjælpe jer videre.

https://amero.dk/losninger/branchelosninger/kassesystem-til-detailbutik/

Det koster ikke noget at få noget rådgivning eller en snak :) 

Fra 3400 Hillerød
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 131
Fra  POS-Kassesystemer.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)