Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folk der har været i London

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 17
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal snart til at rejse til London kun en direkte billet for at opleve landet og tage et eventyr uden de store recucere og få en oplevelse ved ikke hvor længe nogle som har prøvet det eller ligende nogle som har kontakter i London? Jeg er 20 år med gå på mod

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Ordkild Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek Facebook for grupper med lokale danskere. Dem kender jeg flere, der har brugt en del, mens de har arbejdet eller studeret i byen.

Tilmeldt 19. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Forbered dig på en hård brutal tur, og tiggeri om flere penge over telefonen til mor. London er det forkerte sted til den slags eventyr. Men du vil uden tvivl lære en del vigtige ting om livet.

Pro tip 1.

I london er ABSOLUT ALT en scam. Mængden af svindel er grotesk, og i 99.9% af alle tilfælde vil det enten se lovligt ud, eller være så tæt på lovlig at politet ikke gør noet ved det. Så har du den mindste fornemmelse om at noget er forkert, så hold dig væk.

Pro tip 2.

Der er flere områder i London hvor du ikke skal opholde dig alene, og under ingen omstendigheder skal opholde dig om natten. Hvis du leder efter billige løsninger vil du med stor sikkerhed havne i et af disse områder. Her er både knivstikkeri og syre angreb på fremmede normalt.

Så tænk sikkerhed ud over det normale. De fleste danskere forstår ikke engang den slags områder findes.

Pro tip 3.

Lad være at tro du kan klare dig selv, og finde løsninger og penge hen af vejen. Glem det.

Der er for meget konkurrence på alle områder til at du kan freestyle dig igennem dine udgifter.

Lav en fast plan, og hav penge til planen fra start til slut.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Ozkankocak:
Jeg skal snart til at rejse til London kun en direkte billet for at opleve landet og tage et eventyr uden de store recucere og få en oplevelse ved ikke hvor længe nogle som har prøvet det eller ligende nogle som har kontakter i London? Jeg er 20 år med gå på mod

Lad være. Storbritannien er ikke egnet til den slags rejser. Hvis du ydermere er "fremmed" (hudfarve, sprog, accent) kan du let komme i problemer.

Hvis du har penge og kommer som turist er der ingen problemer, men det du foreslår er farligt hvis dine kvalifikationer kan opsummeres med "gå på mod".

Til gengæld: Canada eller New Zealand, her kunne det fungere (er min personlige erfaring). Jeg forestiller mig at Australien også kunne være fornuftigt (en weekendtur dertil er dog ikke nok til at jeg kan give en uforbeholden anbefaling).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

London er en genial storby, så der får du en kæmpeoplevelse

Jeg boede og arbejdede  6 md. i London for efterhånden mange år siden.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag aldrig til London uden penge til, som minimum, kost og logi for den periode du vil sætte af til at skabe dig en indtægt + en returbillet. London æder dig med hud og hår hvis du står uden penge og bare med tøj til dagen - ude på gaden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

London æder dig med hud og hår hvis du står uden penge og bare med tøj til dagen.

Det kan ikke siges mere klart end dette. Nu er du advaret, og du kommer til at mærke det hvis du ikke lytter og lærer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Pjat med de andre. Selvfølgelig byer som Rom og London er måske de største turist byer i verden. Men det er der jo også en grund til, godt nok er de fyldt med svindlere,men også med almindelige mennesker og andre rejsende som dig med stort gå på mod, og der er meget at se.

Men husk London og generelt England er dyrt at bo og spise i.

Jeg anbefaler at du finder et youth hostel at bo på, der kan du også møde mange andre backpackere. Jeg plejer at overnatte på hostels når jeg rejser alene for at opleve noget. Du finder andre folk, at snakke og opleve byen med. Det er godt med noget eventyrlyst. Men London er ikke billig, så slå dig sammen med andre på hostellet, se seværdighederne med dem, lav mad sammen i køkkenet, og på den måde dele omkostninger, og nyd gruppe rabatterne på seværdighederne.

Der er også sider som f.eks couchsurfer.com hvor private folk tilbyder gratis overnatninger, men brug din sunde fornuft angående sikkerheden. Vær venlig over for folk, og jeg er sikker på, at du får en god tur. Husk at gemme penge nok til hjemrejsen, og ved ikke om det blå sygesikringsbevis dækker for England.

Rigtig god tur. Og som H.C. Andersen sagde; At rejse er at leve.

Mvh Allan

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wow.... sikke skeptiske folk er herinde 😣

Selvfølgelig skal man passe på sig selv og bruge noget sund fornuft men folk herinde får det jo til at lyde som om London er et sandt Helved på jorden..... 🤔

Du kan jo gøre lidt forarbejde hjemmefra. Jeg vil vædde med at der er masser af grupper på FB med titler ALA Danskere I London og lignende.

Der er også det danske kfuk i den nordlige del af London. Det er er hostel fuld af danskere...

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)