Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Optimering af billeder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forhold til optimering af billeder er jeg blevet lidt i tvivl om følgende:

Indtil nu har jeg gemt alle mine filer på computeren som fx. keyword-navn.fil, og derefter uploadet det til min side, hvor jeg herinde også har kunne give billedet en tekst. Her har jeg naturligvis også givet filen et seo-optimeret navn.

Men er det en fordel at selve filen hedder "det rigtige", og ikke bare 1.fil, 2.fil osv. Kan Google læse dette, eller læser de kun de tekster, som man kan tilføje til billedet i prestashop, wordpress osv?

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med på sidelinjen, for det har jeg også spekuleret over i sin tid.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:
Men er det en fordel at selve filen hedder "det rigtige", og ikke bare 1.fil, 2.fil osv. Kan Google læse dette, eller læser de kun de tekster, som man kan tilføje til billedet i prestashop, wordpress osv?

Ja, det giver en fordel at navngive billedfilerne, så de er søgemaskineoptimerede.

Er produktbilledet i webshoppen navngivet, så det fortæller, hvilket produkt der er på billedet, har du hjulpet Google til at spotte produktet - og alt-andet-lige dit produkt til en bedre placering.

Det er naturligvis blot et af mange rankingparametre.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Forex Courses Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du giver filen et navn  som passer er det vel url optimering på samme måde som med andre urls.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ja og ja :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)