Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger produktion af simple plexiglas former

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Terndrup
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Akvarieroden.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan bestille sådanne elementer i plexiglas/akryl til billige penge?

Jeg kommer i første omgang ikke til at skulle bruge mere end 10-20 stykker. men forhåbentlig flere i fremtiden

Jeg har vedhæftet et billede så man kan se hvad jeg snakker om. de skal kunne laves i forskellige størrelse og 2-3mm tyk. De er mellem 22 og 44cm høje

Morten

Tilmeldt 30. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Forex Courses Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke regne med at få noget billigt hvis du kun skal bruge 10

Fra Terndrup
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Akvarieroden.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikkert ikke.
Men hvad er prisen, og hvor kan man få dem lavet?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Jan 18
Indlæg ialt: 8
Fra  TECCA - Teknisk tegning & rådgivning Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du skal nok først have tegnet dem op og smidt dem afsted til en producent i en step.fil. Dette kan jeg hjælpe med, tror også jeg har en leverandør der kan lave dem. Det eneste minus er det lille antal du skal bruge, tror du skal forvente en forholdsvis høj stk.  pris i så lille en serie. Skal det være plexiglas/akryl?

Christian

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Terndrup
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Akvarieroden.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det lyder godt.
Har du nogen ide om hvad prisen er ca? Snakker vi 30-40kr eller er vi over 100kr?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Jan 18
Indlæg ialt: 8
Fra  TECCA - Teknisk tegning & rådgivning Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg prøver lige at tjekke en ca. pris, så vender jeg tilbage.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan bestille sådanne elementer i plexiglas/akryl til billige penge?

Jeg kommer i første omgang ikke til at skulle bruge mere end 10-20 stykker. men forhåbentlig flere i fremtiden

Jeg har vedhæftet et billede så man kan se hvad jeg snakker om. de skal kunne laves i forskellige størrelse og 2-3mm tyk. De er mellem 22 og 44cm høje

Morten

Samtlige FABlabs jeg har været på i Danmark har en plast laser skærer, og du kan typisk købe din egen plade til ca 100kr og skære dem ud. Det tager ca 1min pr plade. Så kan Plexiglas bukkes med en varmepistol og en skruetvinge.

Hvis du er mere ambitiøs kan du købe en billlig laserskærer selv fra ca 15000kr, og hvis du bruger lidt flere penge kan du få en med hæve/sænke bord hvor du bare kører laseren over ufokuseret såp den bare varmer plasten op. Du kan også få en 40W laser til ca 3000kr, men jeg har ingen anelse om hvorvidt den egentlig kan bruges til noget.

Dem i de lidt højere prislag er fantastiske maskiner og der er imponerende hvad de kan bruges til når man tænker den process ind.

Hos Misumi kan du købe bukkede plastskærme ekstremt rimeligt, men jeg ved ikke om de vinkler du har på flapperne kan defineres, men du kan let selv bøje dem færdigt.

Fra Terndrup
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Akvarieroden.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er Misumi? Syntes ikke der kommer noget frem når jeg googler det.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Hvad er Misumi? Syntes ikke der kommer noget frem når jeg googler det.

Hvis det er tilfældet så må du have begrænsninger i din browser opsætning for min google søgning før 9,7mio hits.

https://uk.misumi-ec.com/

De priser du spørger om i tråden er dog helt vildt urealistiske medmindre du skal have lavet hundredevis af dem.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)