Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du har jo masser af viden - så del den dog med verden :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ved jo, at mange af jer andre e-købmænd, som det går glimrende for, elsker at øse ud af jeres viden, samt tilegne jer ny, ellers var i jo ikke på amino.

ecoms.dk er praktisk talt ved at være færdig, der er lige et par steder der skal oversættes en smule tekst, samt tilføjes en række billeder og så skulle den være færdig. Dertil håber jeg at et par stykker af jer kunne tænke sig at være med til at skrive omkring jeres erfaringer, f.eks. hvis du lige har udført en A/B split test of fandt ud af at det gav meget bedre konvatering hvis man skrev "køb" istedet for "læg i indkøbskurven" osv. Det kunne selvfølgelig også være noget helt andet e-handelsrelateret du havde lyst til at skrive om og dermed dele med omverdenen.

Hvad får du ud af det.
- profilering af dig selv, da du selvfølgelig vil stå som forfatter på artiklen
- lov til at hjælpe mange andre e-købmænd

Du behøver ikke være e-købmand for at være skribent hos ecoms.dk, hvis du f.eks. arbejder med hosting, kan du selvfølgelig også få lov til at skrive om det, samt få et link til virksomheden i din skribent profil osv.

Der er ingen krav til hvor mange artikler du skal skrive pr. år. - du skriver bare når du har lyst - i det du får adgang til dele af administrationen, så du selv kan oprettet artikler som du har lyst. Du behøver faktisk ikke engang skrive lange artikler, hvis du har en række gode tips og tricks kan du også bare tilføje dem.

Fakta om siden her efter den har været online 1 måned
Antal besøgende om dagen 100-120
Antal sidevisninger om dagen 400-550
(det skulle vi jo helst have til at blive til 20 gange så mange)

Jeg gælder mig til at høre fra dig - martin(snabela)ecoms.dk - sammen kan vi gøre dansk e-handel endnu bedre.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet kontaktet af et par stykker, men jeg ved da, at der er mange flere af jer som har lyst til at være med Smile Specielt kunne der godt bruges en med lidt forstand på SEO.. personer med viden inden for andre emner er selvføgelig også velkommen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)