Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har arbejdet lidt på en hjemmeside, og er så småt begyndt at publicere nyheder.

Hjemmesidens formål er nyheder omkring Apple. Senere vil jeg så muligvis udbygge det til en webshop.

Jeg har forsøgt at lave det så simpelt som muligt, og undgå for mange forstyrrelser, som fx. reklamer og store billeder.

Jeg er dog blevet i tvivl om den er blevet for simpel? Bortset fra de få artikler der er publiceret på den meget korte tid, så kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om hvad I mener?

Er den for simpel, og er der noget som I mener burde laves om?

Link:https://iphonesiden.nu

På forhånd tak:-)

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke det vilde input jeg kan bidrage med, men er selv stor apple fan, og jeg synes at det fungerer rigtig godt, at din side er så simpel..
Det sidste man gider, når man skal læse om den slags er en bøvlet hjemmeside, der er svær at finde rundt i. Jeg ville nok fjerne temanavnet i bunden (jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes ikke det virker så proff) jeg har i hvert fald taget mit væk 😊

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, mange tak for din feedback. Det betyder meget:-)

Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide det enkle design. Uden alt for meget “støj” på siden. siderne loader hurtigt når man klikker på dem, der er ikke meget ventetid på siden.

men det meget enkle design kan måske få nogle til at syntes siden er kedelig. 

Jeg kan godt lide din opdeling på de forskellige emner, det gør siden nem at navigerer rundt i.

alt i alt en fin side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Smile

En fin side. Her er mine forbedringsforslag: 

- Fjern "Wordpress Theme by MH Themes" i bunden. Det kan du gøre i dine footerindstillinger for temaet eller i koden. 

- Det virker vildt at dedikere hele sidebaren til "seneste kommentarer," når nu der ingen kommetarer er. 

- Du har mange punkter i din menu; her vil jeg sige maks 3-4 stykker. 

- Få evt. lavet et logo i stedet for blot tekst. 

Tilmeldt 30. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Forex Courses Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes navnet er det største problem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)