Som affiliate er AdService min klare favorit. De yder rigtig god support til affiliates, har mange kampanger og gode features i admin. Så det skulle da undre mig meget hvis AdServioce ikke er mindst ligeså godt for jer som annoncør :-)
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Har prøvet partner ads og adservice. Synes partner ads fungerer godt. Vi droppede rimeligt hurtig adservice da hovedparten af deres trafik blev drevet af rabatkodesites.
Vi analyserede lidt på det og kom frem til at mekanismen var at når kunderne kom til rabatkodefeltet i check out så gik de på google og søgte efter rabatkoder og landede derfor på et rabatkode site. Her gaflede de en rabatkode og benyttede den. Vi ringede simpelthen til en række kunder og de ville alle som en have gennemført købet uden rabatkode. Det kostede provision + rabat = dårlig forretning.
Vi kørte så videre en periode uden disse rabatkode sites hos adservice og så var de ikke i stand til at generere nævneværdig volume.
Har ikke benyttet de andre der er nævnt.
Du har en tråd mere omkring risici. Der er ingen tvivl om at der vil være køb hvor du kommer til at afregne "flere steder" så du skal indregne lidt margen i evalueringen.
Husk at mange affiliates har de samme sites i porteføljen hvorfor det som udgangspunkt kun giver mening at benytte en.
Jeg driver selv et par forskellige affiliate-sites og vi har været meget tilfredse med både PartnerAds og Adservice.
Fordelen ved PartnerAds er at man kan trække nogle rigtig fine statistikker og ret hurtigt gennemskue hvor omsætningen kommer fra. Desuden har de et imponerende stort udvalg af samarbejdspartnere. Adservice rammer også bredt og fungerer suverænt.
Adtraction er også et ganske fint affiliateprogram.