Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP forretningsplan

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Nogle mener måske det er et dumt spørgsmål men jeg kan ikke finde noget på nettet... Jeg skal snart op i min bank, da jeg vil hører om de vil låne mig penge til opstart af wepshop. Men tænker nu bedre og mer professionel den ser ud, nu større chance er der vel for de gerne vil låne mig penge til at starte op. 

Håber virkelig nogle kan hjælpe!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også tage et budget med ellers er det useriøst.

Afhængig af beløbets størrelse bør du nok også overveje at udarbejde en forretningsplan.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvad er det helt præcist du skal bruge hjælp til? Søger du en udvikler der kan lave din webshop færdig?

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bare gerne hører hvad er skulle være i en forretning plan, ligesom Nicolai skriver ovenover at jeg skal have et budget med, jeg vil bare ikke misse noget :-)

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du skal helt sikkert forberede dig godt hjemmefra.

Hvis det var mig, så ville jeg lave en gennemarbejdet forretningsplan med budgetter. Herunder både et etableringsbudget, et driftsbudget for det første år samt et likviditetsbudget for det første år.

Gør dig også nogle overvejelser omkring, hvordan du vil låne pengene. Altså mange gange vil en kassekredit jo være den bedste mulighed. Desuden skal du også forberede dig på, at de ikke vil låne dig penge, eller stille kreditfaciliteter til rådighed for dig med mindre, du kan give dem sikkerhed. Det kunne eksempelvis være fast ejendom el.lign.

Husk også, at der er flere banker ;-)

Mvh. Kasper

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

juliececilia:

Jeg ville bare gerne hører hvad er skulle være i en forretning plan, ligesom Nicolai skriver ovenover at jeg skal have et budget med, jeg vil bare ikke misse noget :-)

Du kan finde fine skabeloner til det meste på www.startvaekst.dk.

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, for hjælpen! :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

for ikke at lave ting for standariseret - synes jeg man skal lave sin egen plan uden for meget skabelon, Her er lidt om plan og budget (og links til skabeloner hvis det er det man er gladest for) http://johnhannover.blogspot.dk/2014/10/forretningsplan-og-budget.html 

At få lån i banken, skal du være forberedt på, næsten uanset forretningsplan og budget, normalt vil kræve du kan stille sikkerhed i ny forretning https://johnhannover.blogspot.dk/2017/10/ny-konto-i-banken.html 

god vind med det i alle fald

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er selvfølgelig rigtigt! Må se hvad der sker ligenu er jeg på barsel, og ville lave det imens jeg havde barsel også ikke trække løn ud, så der kunne betales mere af på lån og der selvfølgelig stod penge i firmaet. 

Men hvis det ikke lykkes nu, håber jeg senere hen det sker! :) 

Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, enig med Cookie - Og god vind med det! :)

Lige en kort kommentar: Jeg har selv ansøgt om lån, både i bank og andre steder, og har erfaret at man kommer langt med en forretningsplan, der både har et gennemarbejdet likviditetsbudget, samt udfærdiget konceptbeskrivelse. Og hvis det er egen bank, er der stor sandsynlighed for, at de også vil kigge på privatøkonomien udover den sikkerhed du stiller - det er jo i deres interesse at både du, samt forretning, har penge til overlevelse, før de overvejer at låne penge til opstart af virksomheden.

Men rigtig mange gange held og lykke med det! :)

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)