Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil godt have nogle ca. tilbud/priser på,
Hvad i kan lave en hjemmeside for der minder om betligaen.dk med en betaling service.

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dubster,

http://www.betligaen.dk/maintenance.php: "Adgangen til siden er midlertidigt lukket, da vi opdaterer systemerne." :) Der kan nok godt gå lidt tid, før du får respons på dit spørgsmål, da siden er nede lige nu... 

Alternativt kan du eventuelt beskrive hvad du skal bruge af funktioner? Jeg har en super kontakt, som højst sandsynligt ville kunne hjælpe dig til en god pris...

Andreas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at tage en snak om opgaven - specielt fordi det lyder til at være en avanceret og udfordrende opgave.

I dag er jeg på kontoret til kl. 19 (Valby) - Ring endelig på 31360737! Ellers møder jeg ind kl. 07:00 hver dag.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ærgeligt med betligaen, men nu skulle siden jo heller ikke bare være en kopi af deres.

Min ide er en hjemmeside, hvor man ved at oprette sig som bruger for nogle point lad os sige 1000p og disse point kan man så oddse/spille for på nogle udvalgte kampe, man kan så vinde flere point ved at oddse rigtigt og vinde nogle præmier, det kan f.eks være champions league gruppespil og så spiller man mod de andre brugere og den med flest point vinder.

Vil også godt have den funktion at hvis du skaffer et nyt medlem og denne referer til dig så får i en point bonus.

Foruden hovedspillet, hvor du spiller med dine point, så vil jeg godt have en funktion hvor man f.eks kan gætte antal mål eller hvem vinder gratis uden at du bruger dine point men derimod kan vinde nogle gratis point ved at gætte/ramme rigtigt

Selvfølgelig skal der også være en side hvor man kan se stillingen iblandt de forskellige brugere og en side hvor man kan se præmierne man spiller om.

Håber det her giver lidt mening og i kan forstå hvor jeg vil hen.

Hilsen Bo

Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give dig et ring i næste uge

Bo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo.

Lyder spændende!

Jeg arbejder i QuestGLT, og er director i Danmark - vi leverer mange softwareløsninger, og udvikler apps for iværksættere og virksomheder.

Du må meget gerne sende mig en besked på 42910737. Så kan vi aftale et tidspunkt hvor vi kan ringe sammen.

Mvh

Alexander

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Bo!

Det lyder som et spændende projekt! Jeg har tidligere leveret lign. custom løsninger, og kan sagtens hjælpe dig.

Skal vi tage et kald i løbet af ugen, evt. mandag? Du kan fange mig her, eller på 6086 6086.

Vi tales ved!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)