Hej Aminoer. |
Nogen der har en foretrukken? :)
Hej Aminoer. |
Nogen der har en foretrukken? :) |
Jeg synes at PrestaShop generelt er lidt nemmere at komme i gang med end Magento. Så hvis det er din første shop vil jeg anbefale PrestaShop. Der er en god Facebook gruppe hvor de hjælper en del her: https://www.facebook.com/groups/prestashopdanmark/ |
Kristian Ole Rørbye
Hvis du vælger Magento, så vær opmærksom på at der er kommet en version 2 som er radikalt anderledes end 1´eren, så husk at vælge 2.XX, da du ellers står overfor en flytning indenfor en ikke-så-fjern fremtid :) Hilsen Morten |
Mark, overvej lige WooCommerce på wordpress, inden du går i gang med de andre systemer. |
Hej Mark, Jeg er også med Kristian på denne her! Presta er klart nemmere/mere brugervenligt at arbejde med, har jeg altid følt... :) Magento/Drupal er dog langt mere avanceret... Men det kommer vel an på hvad du skal bruge det til? Andreas |
Hvis du ikke er virkelig meget nørd, og det er din første webshop, så brug Prestashop - men spring over Woocommerce hvis du gerne vil have en HURTIG webshop med mange produkter og mange features. |