Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfattere i Danmark - en oversigt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Jeg har lavet en oversigt, hvor jeg vil forsøge at samle kontaktoplysninger på tekstforfattere i Danmark. Formålet er at skabe en, så tæt på som muligt, komplet oversigt over danske tekstforfattere.

Er du tekstforfatter, freelancer eller en virksomhed, der tilbyder tekstforfatning som selvstændig ydelse, er du velkommen til at tilmelde dig - efter redaktionel gennemgang og godkendelse, vil dine kontaktoplysninger fremgå af oversigten.

(det koster dig ikke andet end ~1-2 min. af din tid)

Oversigten kan findes her:
https://tekstforfatter-oversigt.dk/

Tilmeldingen findes her:
https://tekstforfatter-oversigt.dk/tilmeld

God aften :-)

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept. Jeg har netop tilmeldt mig din tjeneste.

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint koncept Jesper Big Smile Jeg kan se, at webskribenten.com også er med - så tak for det 

Hvis jeg var forbruger kunne jeg måske godt tænke mig en oversigt over priser, produkter. Vi har fx priser helt ned til 0,25 kr./ord. Det vil spare forbrugeren for en masse research selv. Det er en fin måde at finde lokal tekstforfatter og nemt at tilgå.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

@frederik: Super, tak - og den er godkendt.

@anja: Fint forslag, og jeg kan sagtens se, hvor du vil hen. Det er dog ikke hensigten med oversigten, og ville desuden stille helt andre krav til mit tidsforbrug og den bagvedliggende kode. Samtidig ville jeg være nødt til at skulle tage en form for gebyr eller lignende, for at få godtgjort min tid/indsats - og så ville der nok være mange, der ville takke "nej" (oversigten ville dermed miste sin mulighed for at blive komplet).

Oversigten blev lavet, fordi jeg manglede en samlet brancheoversigt med kontaktoplysninger på tekstforfattere i Danmark. Da det ikke lykkedes mig at finde sådan én, besluttede jeg mig for at lave den selv. Nu har jeg så valgt at stille den til rådighed for andre "as is", og håber at alle relevante tekstforfattere vil tilmelde sig den.

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i. Det bliver for omfattende og tidskrævende. Det er et stort stykke arbejde, som du allerede har lagt i det. En super god idé. Den skal nok blive flittigt benyttet den side Smile

De bedste hilsner Anja

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange.

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er simpelthen nød til at brokke mig over placeringen af Bornholm :D  Smid en firkant rundt om eller sæt den rigtigt på kortet. 

Derudover synes jeg det er en super god ide, måske skulle du dog også lave at man kan få en liste frem uden at vælge område, så man kan se hvem du har. Hvis man ikke har krav til hvor virksomhederne ligger, men bare skal have fat i nogen og vil have tilbud fra flere.  :) 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for linket.

Jeg synes egentlig ikke, det giver så megen mening at ordne tekstforfattere efter geografisk placering. Vi bor jo alle på nettet, og kunderne bor overalt.

Men god vind med siden.

Hans

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så håber jeg - som modtager - blot, at flere vil anvende de fornødne ressourcer (tid, penge) på at få gjort deres skriftlige kommunikation forståelig.
Tak for initiativet :-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Kim: Jeg har indrammet Bornholm, så jeg ikke får vrede bornholmere på nakken :-)

Fin idé. Jeg vil overveje muligheden for en "vis alle"-liste.

@Hans: Enig i det med at både tekstforfattere og deres kunder "bor" på nettet. Omvendt, er adresseoplysninger og geografiske lokaliteter prominent placeret i footers, på kontaktsider osv. på næsten alle tekstforfatternes hjemmesider (inkl. din egen). Det lokale islæt har fortsat en betydning, selvom det ikke nødvendigvis er afgørende for alle.

Tak :-)

@Wcon: enig - og tak :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)