Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik efterlyses!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai Lundgaard:
Det er helt almindeligt at få sit speciale gennemlæst af en anden,

Det er jeg godt klar over at det er helt normalt med korrektur. men nogle fag skiftlige præstation over jo afgørende for karakteren, ergo må der jo være tale om eksamens snyd da man kommer til at fremstå bedre end man er.

 

Korrektur.dk skriver følgende:

Særligt vedr. korrektur af studieopgaver:
Korrektur.dk kan ikke drages til ansvar for, hvorvidt studerendes brug af den specifikke korrekturydelse er lovlig. Korrektur.dk har tavshedspligt, men gør opmærksom på, at der kan gælde særlige regler på enkelte fag, hvor stave- og formuleringsevnen indgår i bedømmelsen. Professionel korrektur af opgaver kan potentielt anses som eksamenssnyd, og den studerende bør selv være opmærksom på gældende regler ift. det specifikke fag.

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  Artsene Webdesign Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!


Syntes det er fint koncept. minder mig og en hjemmeside lavede for en kunde i min tid i usa. http://writersonduty.com/ . nu går jeg meget op i design. du skal vide at jeg syntes din side er flot, det jeg skriver er udelukkende fra mit perspektiv.

Jeg syntes du leger rundt med for mange farver. Jeg ser 3 farver i dit logo. hvor hvid og sort er en af dem. forsiden kommer jeg ind på en kæmpe gul farve, som får mig til at scrolle ned med det samme. og så dukker der noget orange op. jeg snakker ikke om personlig smag nu. men snakker om at folk vil opfatte det som om du ikke helt sikkert hvordan farve tema skal være på din side, og kan måske afspejle dit arbejde. 

Derude over på forsiden under information og engelsk. du må IKKE bruge sådan billede når du har brugt ikoner. så hellere finde et ikon som som er sort og hvid så det passer til de andre.

Så personligt vil jeg anbefale at lave billederne sort of hvid. Det gjorde på min referance for at matche looke omkring man er en writer, men også for at skabe rolighed. igen syntes det springer med farver på din side. 

angående font vil jeg lede efter en font som evt ligner noget der vil appellere til din kunder. jeg føler meget hvis jeg ikke læser hvad der står ved jeg ikke hvad for en hjemmeside jeg er inde på, og det ligner noget kommunalt, eller en hurtig brygget hjemmeside som er hård for brugeren at være ind på med alle de farve indtryk. 

ellers syntes jeg det er godt lavet. Håber du får nogen kunder.

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Dec 17
Indlæg ialt: 14
Fra  Opgavekorrektur.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for gode input til lay-outet. Det er fedt. 

Det er svært at vide, hvad der virker, og hvad der ikke virker, men du kan godt have ret i, at den gule farve er for voldsom på en eller anden måde... selv om det netop var meningen. Men jeg tror, jeg vil skifte til hvid overskrift.

Er også enig med dig i, at ikonet for engelsk skiller sig for meget ud. Det vil jeg få skiftet. Kan også se din pointe med den orange, men omvendt vil jeg ikke have et site, der er alt for minimalistisk og stilrent. Men måske jeg reducerer antallet af farver på et tidspunkt, så farvetemaet bliver mere klart.

Flot side du har lavet om skrivning. Det er en meget ren og afdæmpet visuel stil, og det er virker også ret troværdigt.

Tak for gode input :-)

/Jan

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg synes  det bør overveje om centrering af teksten, er er god læsninger i alle sektioner.

Det går ud over læsevenligheden og det ser rodet ud.

Især når sætninger har forskellige længde og bredde, der roder og ødelægger helhedsindtrykket.

Da jeg ellers synes det er en flot side.

 

René

 

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Dec 17
Indlæg ialt: 14
Fra  Opgavekorrektur.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

René Nielsen:

hej

Jeg synes  det bør overveje om centrering af teksten, er er god læsninger i alle sektioner.

Hej Rene

Tak for input :-)

Tænker du på de sektioner på forsiden, der hedder 'Korrekturlæsning af studieopgaver' og 'Korrekturlæsning for erhvervslivet'? Skal de tekster centreres som fs på siden om korrekturlæsning af specialer?

/Jan

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)