Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikre mig om Disney Licens er i orden

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

turk:

Hej John, er der nogle firmaer du kan anbefale, så kan jeg få dem til at tjekke disse papir.

Masser af rettigheds firmaer som www.notallowed.dk eller store som der er mange af hvis du søger rettighed - advokat - men det koster ganske meget 

Jeg ville give relevant Disney en kopi af du skal have checket men mit gæt er, at en Tyrkisk producer ikke har Disney licens til det hele med salg til hele Europa

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, Disney i DK har været virkelige behjælpelig, jeg nåede frem til og bekræftet af Disney i DK "Punkt 1.40 - omhandler passivt salg" så umiddelbart er vel ok, at jeg køber hos dem og sælger her i DK.. Hilsen

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, tusinde tak for denne mail adresse, det har været en stor hjælp, hilsen

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

turk:
Hej John, Disney i DK har været virkelige behjælpelig, jeg nåede frem til og bekræftet af Disney i DK "Punkt 1.40 - omhandler passivt salg" så umiddelbart er vel ok, at jeg køber hos dem og sælger her i DK.. Hilsen

Det er rigtigt nok at det hedder passivt salg, men producenten i Tyrkiet skal have stadigvæk tilladelse til at sælge til EU lande.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tyrkiet lyder som om, at de er producent af Disney tøj eller andet. Ikke umildbart som om, at det er et firma, der har distributionsrettigheder i EU, da Tyrkiet ikke er en del af EU, og fordi det virker ulogisk at have salg fra et land så langt væk fra selve markederne i Holland og UK.

Så uden at have set aftalen vil jeg gætte på, at firmaet i Tyrkiet må producere nogle varer til en Licenshaver i Holland eller UK.

Det du skal tjekke er, om varerne er EU godkendte eller ikke. Hvis de er EU godkendte, kan de frit sælges i hele EU. Er de ikke EU godkendte, kan det sagtens være ægte produkter, men der vil være tale om illegal parallelimport, som straffes på linje med salg af falske produkter.

Som John og Jesper er inde på, bør du kontakte Disney Company evt en dansk licenshaver, som evt kan validere eller oplyse dig om yderligere. Dem er der flere af, alt efter hvilke type af produkter, der er tale om, samt hvilke Disney brands der er tale om...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har ikke rettigheder, det må ikke kontakte mig, men jeg må gerne som firma her i DK, kontakte dem får købt vare hos dem og sælge her DK, dvs passivt salg.. begge firmaer har bekræftet

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

turk:

Det har ikke rettigheder, det må ikke kontakte mig, men jeg må gerne som firma her i DK, kontakte dem får købt vare hos dem og sælge her DK, dvs passivt salg.. begge firmaer har bekræftet

Okay så har du jo fået bekræftet, hvordan og hvorledes, selvom det er lidt en komisk aftale :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i, en virkelig komisk aftale, det med passivt salg:) 

Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Det du skal tjekke er, om varerne er EU godkendte eller ikke. Hvis de er EU godkendte, kan de frit sælges i hele EU. Er de ikke EU godkendte, kan det sagtens være ægte produkter, men der vil være tale om illegal parallelimport, som straffes på linje med salg af falske produkter.

Det er vel ikke Disney, fordi det sagde at jeg må gerne købe/sælge her i DK, men firmaet må ikke kontakte nogle firmaer her i DK, netop fordi det har ikke rettigheder til.

Det må være andre firmaer der tager sig om produktet er EU godkendte, ikke???

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder helt enkelt bare mystisk med det med at de ikke må aktivt sælge men de må gerne passivt sælge hvis du henvender dig rent ud sagt. Der er ikke andre der blander sig her end Disney og er du sten sikker på ikke at have misforstået noget og Disney i DK / EU har sagt, at kan du købe uden for EU /ex fra ham i Tyrkiet - så er det ok med dem og ikke ulovlig paralelimport  - så er alt godt, men det er meget usædvanlig ting at forholde sig til passivt/aktivt i den forbindelsen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)