Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis markedsføring og linkbuilding tilbydes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg går med en ide om at lave en hjemmeside, hvis mål er at hjælpe webshops, som sælger tøj og smykker med at markedsføre sig selv og linkbuilde.

Selv tænker jeg at "sælge gratis markedsføring" burde være det nemmeste i verden, men inden jeg starter projektet op, kunne jeg rigtig godt tænke mig at finde ud af om der er interesse for netop dette.

Jeg kunne derfor godt tænke mig, at hvis dette skulle have interresse, så send mig en mail på bywho.dk@gmail.com, for at vise din interresse.

Her vil jeg samtidig svare på spørgsmål til selve konceptet.

Jeg vil herefter løbende holde jer alle opdateret på interressen og en lancering.

Hvis interressen for andre kategorier skulle vise sig at være stor, så kommer det selvfølgelig med i overvejelserne.

Tilmeldt 15. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lovede at komme med løbende opdateringer og den første kommer så allerede her dagen efter :)

Der har som håbet vist sig at være interesse for projektet og der er allerede 17 webshops, som har "meldt sig til"!

Jeg er super glad for folks interesse, men vi skulle gerne have mange flere med på vognen.

Kender du nogen som har deres egen webshop, som kunne have brug for et gratis boost, så få dem da lige til at skrive til mig, så vi kan få sitet på benene ;)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)