Hej - jeg leder efter et system, som kan administrere genstande, man udlåner til sine kunder eller brugere. F.eks. en projektor. Det er kaos i dag, hvor ingen kan huske, hvem der lige har lånt den ene eller anden projektor ... Jeg kunne super godt tænke mig et system, hvor hver enhed havde et nummer, og så blev registreret som udlånt til Søren - og Søren så fik en mail med en kvittering og et par dage inden aftalt afleveringsdato så fik en venlig reminder - og måske et par remindere igen efter afleveringsdatoen - altså hvis han ikke havde afleveret. Måske endda hvor hans chef var kopieret på (via AD info) osv. Og naturligvie en kvittering, når en enhed er afleveret. Gerne hvis det fandtes som en SharePoint App eller en løsning, der henter data fra AD. Måske i virkeligheden også et system, hvor man registrerer alt udleveret hardware, også dét, der er permanent udleveret. Har I nogle gode forslag til systemer ? Mvh Nicholas |
Tillægsspørgsmål - hvad kalder man sådan et system ? Jeg har søgt på asset management, men det er vist mere værdigenstande, man registrerer, og jeg har søgt på loan system, men det bliver hurtigt noget med penge. Og så inventory, men det er mest den permanente del, og ikke udlånsdelen... Hvad kalder man dette ?