Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pejse til salg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

35 stk bio-pejse (brænder på bio-ethanol). dansk design og prod. i børstet RF. 

sælges, stk 2400 excl. moms, rabat ved større ordre.

skriv venligst for mere info.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:17

Da vi ikke har mulighed for at få installeret en brændeovn uden de større omkostninger med ombygning m.v., har vi kigget på bio-pejse. Et af de største problemer som køber har været, at vi ikke har kunnet se dem demonstreret nogen steder, hverken i butikker eller via et video-klip online. Derfor vil det være en rigtig god idé, hvis du kan fremvise video-klip af hvordan det egentlig ser ud når de brænder.

Desuden kunne jeg godt tænke mig at høre nærmere om, hvordan en ulykke som http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article284639.ece kan ske og hvilke forholdsregler der er gjort for at imødegå det, fra forhandlerens side af?

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:59

Jeg er  interesseret hvad er prisen ved. 15 ??

Klaus Rosquist 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 12:35

Hej dfac,

Jeg er stadig interesseret, sendte jer en privat email for nogle dage siden.

Mvh

Lars Nielsen 

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 14:04

Moskjær Marketing:
Desuden kunne jeg godt tænke mig at høre nærmere om, hvordan en ulykke som http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article284639.ece kan ske og hvilke forholdsregler der er gjort for at imødegå det, fra forhandlerens side af?

Det der er sket er at rawplugsene smeltede da det er en kinapejs der ikke har en brændfast bagplade som produkterne på fx www.bioburn.dk har det( ignora & decoflame ). Dvs at varmen blev ledt fra bagpladen ud i skruerne hvorved de smeltede. Detsuden hjalp det ikke at han havde hængt pejsen op på en gips væg. Forholdsreglerne decoflame har taget sig har været 1. at teste ca. 100 pejse med en brændfast bagplade samt hængt den ca 1½ cm længere fra væggen. IgnoRa har ikke set nogen grund til at ændre noget, da deres bagplade vejer ca. 10 kg og er specielt designet til formålet, at forhindre væggen for at tage skade. De har ti års erfaring så vidt jeg ved, og ikke en ulykke på deres hænder :)

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Tilmeldt 25. Jun 08
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 14:06

Kan man få noget mere info på pejsene?. Hvilket mærke osv?

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:56

Hej med jer.

Til jer der ville se videoer af biopejse, er jeg begyndt at lægge videoer af de forskellige pejse på min webshop www.biopejs.com

Pt. har jeg ca. 30 forskellige biopejse i min webshop, men kun videoer på 4-5 forskellige modeller...Men der der kommer flere i løbet af de kommende dage, når de nye efterårsvarer kommer på lager...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 07:05

Mikkehl> angående din kommentar omkring gipspladen. Så har jeg lidt svært ved at se hvorfor han ikke skulle kunne hænge de op af en gipsplade. Som jeg ser det på billederne er det en ydervæg som så må være beklædt med en gips. Har han fulgt instruktionerne (som der står) har skruerne fat i træstivere bagved eller murværket.

Når ravplugsene smelter pga. varme skruer er det jo fuldstændig ligegyldig hvad de hænger i......så falder skidtet ned.

Tilmeldt 25. Jun 08
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 11:30

Det med gipspladen var det jeg havde hørt, hvorvidt det er korrekt aner jeg ikke - men du har ret, det er ligegyldigt. Det jeg ved er at pejsen ikke er lavet ordentligt med en brandfast bagplade hvorfor varmen er blevet ledt igennem metallet, skruerne og ud i rawplugsene hvorefter de smeltede og røg ud. Sådanne pejse findes desværre stadig, og prisen er som regel ret afslørende for hvilken kvalitet man får. Jeg er ikke sikker, men jeg mener produktet kom fra metropol-pejse hvis produkter ligger i en prisklasse under ca 5000

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 13:49

Mikkehl:

Jeg er ikke sikker, men jeg mener produktet kom fra metropol-pejse hvis produkter ligger i en prisklasse under ca 5000

Det passer ikke at den kom fra Metropolpejse...Pejsen det gik galt med kom fra Danaflame

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)