Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er bitcoin smuthullet virkeligt eller scam?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu læst så mange artikler fra forskellige sider, som siger at man kan tjene mange penge ved at investere i bitcoin?

I starten tænkte jeg scam, men er nu i tvivl efter at have set så mange artikler om det.

Hvad er jeres erfaring og hvad bør jeg gøre hvis det er sandt at man kan tjene mange penge, og gerne vil med på bølgen?

Mvh. Lasse

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke helt hvad du mener med SMUTHUL? Der er ikke som sådan noget smuthul over BTC men der har været store stigninger (og på det senere voldsomme fald) og mange har da givet tjent store penge. NU er det som altid, ren gambling og der er ikke i længere tid stigninger, de af afløst af generelle fald dec små 20.000 usd nu omkring 13.000 usd

Læs mere om investering og skat i BTC http://finansiel.blogspot.dk/2017/11/beskatning-bitcoins-btc-og-anden.html  

De er ikke så likvide pt så de kan være svære at købe - Der er også mange andre crypto valutaer men det er ikke bare gratis penge uden risiko, tværtimod og investering i dem skattekomplekst for mange og - ret hårdt beskattet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, jeg mente smuthullet til at formere ens penge hurtigt. Men mange tak for svaret, så har jeg lidt at tænke over 😉

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse D:
Hej John, jeg mente smuthullet til at formere ens penge hurtigt
ok ja det har det jo været - frem til dec - men siden bestemt ikke - OM det kommer igen ved ingen /vidste alle så var de røget der op allerede)

vh John h

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et scam hvis du mener det der lort med en eller anden auto trader robot. Så som eks. the bitcoin code osv. Desværre nemme monetos findes ikke. Og by the way alle de positive artikler du ser om det lort er faktisk bare affliates. Tro mig på mit ord du kommer til at tabe flere hundrede tusinde kroner hvis du falder for den der.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)