|
Som jeg lovede vil jeg her komme med en lidt uddybende forklaring omkring way2web. Som så mange andre ville min kone og jeg gerne lave en webshop og fandt way2web på nettet, det gik godt i starten men problemerne hobede sig hurtigt op da ingen af os ved hvordan man laver en hjemmeside, herefter fik vi en til at tage over, dette gik også i fisk og på et tidspunkt fik vi enddog at vide at hvis vi skulle have lavet flere ændringer ville det komme til at koste penge. Herefter droppede vi way2web da deres produkt helt klart ikke levede op til vores forventninger. I vores hverdag går tingene stærk og jeg skal ærlig indrømme at vi glemte alt om way2web, men til gengæld kunne de vel også se at vores domæne blev flyttet og der ikke var nogen vare i shoppen.( lad mig lige slå fast at den aldrig nåede at komme i luften, da vi ikke engang havde en shop) Da vi jo ligesom alle andre har afleveret alle oplysninger til way2web kunne de jo have sendt et brev men de vælger at sende hele sagen til inkasso. Da vi ikke har modtaget nogen rykkere fra dem skriver jeg til inkasso firmaet at jeg ikke agter at betale det hele men selvfølge vil betale det jeg mener er rimeligt ca. det halve af regningen der lyder på ca. kr.1200(jeg betaler kr. 450) det er minus 6 gange rykkergebyr og så nogen omkostninger. Som skrevet betaler jeg kr. 450 og jeg skriver til inkassofirmaet at jeg nu regner at jeg er ud af alle aftaler med way2web......Nu er der gået ca. 3måneder og så i dag dumper der lige pludseligt et brev ind af døren med alle rykkerne samt yderligere krav fra way2web. Way2web har på intet tidspunkt rettet henvendelse til os på en anstændig måde og egentlig kan jeg ikke forstå deres procedure det er ligesom om at de kun er ude på at skabe en konflikt med folk istedet for en saglig kommunikationsform. I eftermiddags var jeg en tur forbi deres hjemmeside og kikkede ind på referencer....når man læser hvordan de behandler folk kan jeg ikke forstå at der er så mange der er så positive over for dem og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ringede til forskellige af deres referencer..... DISSE REFERENCER ANEDE IKKE HVEM WAY2WEB VAR, jeg må ærlig indrømme at jeg faktisk var rystede over denne opdagelse, men et eller andet sted kommer det faktisk ikke bag på mig. Sidste gang jeg kommunikerede med way2web og deres inkassofirma konsulterede jeg også min egen advokat som faktisk anbefalede mig at gøre som jeg gjorde, nu kan hun overtage sagen. Til sidst vil jeg råde way2web til at forsætte deres arogante, fremfærd på den måde skal de nok snart få smadret deres forretning og vi andre bliver fri for at skulle bruge tid på dem. Med venlig hilsen Frank Olin, see&buy |
Way2web Fortsat
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem