Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på gennemarbejdet webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har brug for lidt hjælp og input. I et stykke tid har jeg arbejdet med at få vores webshop til at køre glat og skinne. Der er arbejdet meget med designet, herunder også konverteringsoptimering (som selvfølgelig er en modspiller til designet i nogle tilfælde). 

Hjemmesiden: https://shaveclub.dk har været fuldt funktionsdygtig i lidt over en måned og vi er blevet taget god imod.


Jeg søger bl.a. jeres ærlige mening omkring følgende punkter: 

- Købsflow for startpakken (https://shaveclub.dk/t/prov-startpakken)

- Konceptforståelse og gennemsigtighed af medlemskab. 

- Tillid og troværdighed til brandet

- Kritik af landingssiden: http://start.shaveclub.dk/ 

- Design af webshop 

- Overordnede tanker omkring webshoppen

Jeg håber, at i vil tage lidt tid ud og give mid lidt feedback på hjemmesiden :-) 

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke hjælpe dig med alle dine punkter, men lidt har også ret :)

1. Logo - Tog lige lidt tid at tyde skriften. Troede først der stod slaveclub Zip it!

2. Menu - Er alt for stor til at følge med ned på siden. Jeg sidder på en forholdsvis lille bærbar nu, og menuen fylder det meste af skærmen når jeg scroller ned: https://i.imgur.com/rEQ9YK2.jpg

3. Cookies - Se samme screenshot. Cookie knappen ligger næsten gemt bag livechat ikonet. Da de har samme farve, var den lidt svær at spotte.

4. Startsiden - Kan jeg godt lide. Bliver rigtig god når menuen ikke tager det meste af pladsen ;)

5. Prøv nu siden - Kan ikke sige hvad der skal ændres, men den føles lidt.. tom forhold til nogle af de andre flotte sider der er lavet. Det ligner et billede der er lagt på en grå baggrund i paint. Enten skal billedet fritskrabes, ellers skal den grå boks helt væk. Og så en del mere indhold. Især når det er den side du forsøger at få folk til at klikke sig ind på :)

Håber du kan bruge det til noget :)

Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,


Mange tak for din feedback og ros! Lidt har altid ret og jeg er rigtig glad for, at du ville bruge lidt af din tid på mig :-) 

Ja, kan godt se hvad du mener med henholdsvis menu og cookie - Det vil jeg kigge ind i! 

Ift. til prøv nu siden, så har du lidt ret i at den er en smule "off" fra de andre sider, tror du det vil virke bedre at redirecte folk ind på den her side: http://start.shaveclub.dk/ ?

Endnu en gang tak!

Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man være heldig at der var flere? :-)

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lagde blot mærke til at jeres "Om os" var meget udførlig, men dog også lidt indviklet i både sprog og layout. Jeg vil ikke lyde som en ordkløver eller noget, men et par stavefejl spottede jeg også. Ellers en meget flot side!

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt også over stavefejlene. For mig som kunde er det mega turn off 😊 Ellers en fin side på mange punkter

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg syntes toppen mangler lidt farve. Den er meget hvid.

Jeg ville gerne se hvordan et blad så ud på den side hvor den barbere. Men jeg kunne ikke se et billede af knivene. Tag nogle skarpe billeder tæt på knivene, og vis dem ved bladene.

Lav evt. en kategori om bladene og knivene, hvad den kan og alt hvad man har brug for at vide om dem.

Hvorfor vil du kun sælge til kvinder? Hvis du kan skaffe dem i blå eller grå, så lav dog en kategori til mænd også, og sælg dobbelt op ;-) Mange kvinder vil måske også gerne købe et sæt til deres mand/kæreste ;-)

De 4 punkter under "Startpakken" skal optimeres og rettes til. Der er stavefejl eller skrivefejl. Sætninger som lyder mærkeligt. eks. Når du gerne vil have nye barberblade og så sender vi nogle nye til dig, når du genopretter abonnementet.

Og denne: Kan jeg nemt stoppe mit abonnement? Binder jeg mig til noget? +

Ja det kan du tro! Det gør du under din profil under "Min konto" -> "Ordrer" -> tryk på"Sæt på hold". Du ikke binder dig derfor ikke til noget som helst.Fragten er på vores regning, så du betaler altså kun for dine produkter. Hver levering koster 99kr. Dette kører automatisk for hver levering.Hvis fragten er på jeres regning, hvad er de 99kr. så?Vi er en ny virksomhed og optimerer derfor hele tiden vores løsning. Skulle du derfor ikke kunne finde en løsning, som passer dig, så kontakt os gerne, sådan at vi kan lave dig en løsning.Jeg syntes måske ikke I skal reklamere med at I er en ny virksomhed, da det ikke skaber tryghed for mig som kunde.Har I masser af følgere på facebook, så reklamer for det eller Instagram. Kvinder ELSKER sociale medier ;-)Håber du kan bruge nogle af de ting jeg har nævnt her.DbhMichael Haahr
Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas og Chanie,

Tak for jeres gennemgang - Det er super dejligt, at få noget ærligt feedback. Jeg er allerede over teksten og vil kigge resten af siden igennem også :-) 

Endnu en gang tak! Hav en god aften.

Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for din lange gennemgang af siden, det er jo næsten mere end man kunne håbe på :-) 

Du har nogle rigtig gode betragtninger, som også får min opmærksomhed pt.

Det er specielt dine tanker omkring bladene, sociale medier og de fire punkter under startpakken, som jeg bider mærke i og vil optimerer på. 

Mange tak for din tid! Big Smile

Bedste hilsner,

Mads

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)