Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er meget ny i Magento, da jeg lige har startet et praktikforløb hvor de bruger dette.

Er der nogen der ved hvordan man laver en 'sorteringsknap'?

Det er til en webshop. Alle varer står meget rodet lige nu og jeg prøver at gøre sitet mere brugervenligt ved at adde en 'sorteringsknap' - altså hvor man kan sortere efter pris eller popularitet osv. 

Hvordan gør man? :-) 

Tusind tak!Smile

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ek90,

Magento har dette filter som standard, hvis du tænker på varelisten/kategorierne. Der må være nogen der har fjernet det med vilje i sin tid. Du kan tjekke System > konfiguration > katalog > Frontend der er de normale indstillinger.

Du kan også på hver kategori vælge om den enkelte kategori skal sorteres efter navn, pris osv men det kræver lige filteret virker :)

Hvis i søger noget som skaber endnu flere filtreringsmuligheder end standard, så ville jeg vælge nogle kendte extensions, for at være sikker på der ikke opstår problemer.

Bemærk: Magento er ikke ligeså tilgivende at installere extensions på som andre webshops, og du kan hurtigt komme ind i en konflikt som lægger shoppen helt ned hvor du skal have brug for udviklere eller hostingparteren, så jeg vil ikke anbefale det er noget du gør på egen hånd. Desto flere extensions indstalleret, desto større er sandsynligheden for nedbrud ved installering. Så du advaret :)

https://amasty.com/improved-sorting.html

Mvh Kim // WEBNØRDERNE

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)